This war is ours !

"Jangan buat silap
Lupakan nama saya, anda tahu anda mahu anda boleh
Saya satu mimpi buruk, melihat saya manakala anda lambung dan menukar
Saya pengajaran, saya tahu anda tidak akan belajar
Saya tahu anda tidak akan belajar...
Itu akan mengatasi
Anda lebih baik percaya yang anda dapat melihat saya sekarang
Saya pada atas bangunan tertinggi , dan anda masih dalam tanah
Pada sebentar lagi ini boleh semua kejatuhan , dan saya boleh kembali jatuh
Tetapi saya adalah tinggal di masa... Saya akan rasa ia buat masa ini"

" Tak perlu tergesa-gesa; Saya hanya mati.
Dengan sabar, saya melutut di sini mati.
Tidak boleh berhenti berbohong,
Anda tidak boleh berhenti berbohong;
Dalam dalam ialah di mana ia menipu"

"Ya, saya akan berjumpa anda
Melalui asap dan api
Pada barisan hadapan perang
Kita perlu mencari satu cara lebih baik
Dan saya akan berdiri atas tanah sehingga penghujung
Sehingga kami menawan mereka semua
Kita perlu mencari satu cara lebih baik
Sehingga kami menawan mereka semua"





No comments:

Post a Comment