Bite The Bullet


Exam jyeah (!) Start-2 jea math. Soalan objektif mintak kakihhh -,- Subjektif boleh la blahh. Tk seng tk susah. Tpi sumpah best doh, setengah jam lagi nk hbes math kot, cikgu best masuk :D Guess what, dia kasi formula kt dpn klas. Hahaha tpi ak tktau dia tgah ckp psal soalan no brape tyme tu . F! Hahah kan dah rugi , loading lg -..- Pastu dia round-2, tyme die singgah meje aku , die check paper 2 , then dia ckp lah mne yg slah mne yg kne kecikkan lg ke ape. Amboiii hahaha , iloveyoucikguuu :* Aha tkboleh mention nme die kt sini,nty korg saman die pulak ;p

Geo pun sme , very lah minx the kakiss -,- Mula-2 okayy lah , masuk tengah-2 tu mcm lanxiaooo! Okay jujur lah , ak tk study pn smlm. Err mule-2 dah bukk buku geo, bce 5 minit then terlelap. Okay bukn sengaja k, and bukn sbb mengantuk hdap bku tu, nie effect ubat lha dooo == Terlelap smpi pkol 12. Terbaek tk terbaek ? Then trus ah tido hahah ;D Bm pun mcm shit jugak. Karangan main bantai jea buat. Bnyk ayt ulang-2 aha damn. Confirm C, d-d-duhh -..-

Tdi Iera nk g tnds, aku pun sme so okay jom lah en. Iera g ah dpn nk minx keluar kt ustazah en. Ustazah niee eee sumpah menyirapppp je aku! Ak rse nie yg ke-188 kali dah Iera minx ustazah tk kasi -,- Iera pun straight ahh 'Ustazah nie asal dgn saye jea tk kasi ! Dgn org laen sng jea ustazah !' . Ustazah tu snyum pastu ckp ape tah. Iera jerit jea kuat-2 'pegy mampus lhaa! Kesah ape aku' .HAHA TERBAEK! Then Iera duduk-2 jap then die blah . Org laen sebok study ntuk bm , babe pn sme , bosan aku -,- Aku bukn boleh duk diam-2 ats kerusi pndg dpn cam org bodo nie. Then chao jugak ahh . Jumpe Shakey Mirza Iera kt tnds. Shakey&Mirza ade kebenaran klua klas. Kay nmpk sgt ah ustazah nie memilih en , aku rse tdi Iera yg minx dlu. DAMN (!) Msuk-2 klas jea ustazah perli baikk punya. K Iera, lagi ustazah perli lagi kita buad la en next time? =='

Pastu balek stay mcm biasa. Lepak dgn Kak Jyma skali hri nie. Hahaha damn , i loikeee cara you gelak kak haha ;D


No comments:

Post a Comment