Have We Met ?


Rabu

Pffttt tyme sc , kan g mkmal en . Diorg tnjuk video klas tahun lpas. Tktau pesal aku rse gmbr apek mcm terlebih bnyk pulak T.T Daymm , termenanges lah sial -,- Untung aa Ajim Amin Babe jea perasan . Haihh tersentuh seh tgok gmbr apek bnyk2 mcm tu :'( Amin pn ckp sbelum nie tk rndu tau , tpi bile dah tayang vid tu , tibe2 rndu. Then ade diorg letak jugak gmbr kite pkai bju hijau tyme jamuan klas tu. Diorg bising sehh . K segan . Haha ;'( Kay tukar topik. Tyme ag , ustazah buad pafa. Hahhh naseb ! Drpd belajar jea , naik ngantok aku weyh == Tpi ustazah nie pun satu , aku g kt die , die tk layan pun. Bosan tggu, kluar klas jap . Lahh ustazah tk perasan pun en. Lepak dgn dkna jap . Cite2 jap then ajim suru masuk . Pehal kau? -,- Hahahah. Kay mlm tu pulak, setelah skian lame tk g pasa mlm , then mlm tu g . Ajk Nazrul teman. Rumah die je pun plg dkt selain Elis Farah -,- Jln2 , guess what ! I jumpee Apek lah youuuu ;D Pergh serious rase nk peluk kau weyh . Haihh :D

Khamis

Hri nie lah en? Haha tadi, bm kne buad lisan. Dah aa Beb bru kasi skrip tdi -,- So dgn tk readynye pegy la jugak dpn class. Kiteorg buad drama. Sumber ; bku komsas form 4 . Tajuk ; Titik-titik perjuangan ( cerite pasal sblum merdeka dlu nie ) . Haihh, ak dpt watak perempuan tua yg bodoh begok g skong Inggeris , bhaha bodohnye aku -,- Ajim & Amin ; Pegawai , Famy ; Org muda , Babe ; Gadis muda ( geli2 aku ,- ) , Alep ; Org tua, Paan ; Pembaca latar sume tu. Terbaek ahh bile Ajim Amin Famy sesuka suki tmbah skrip. Konon nk gamatkan kelas la en hahaha tpi bole la , ckgu ckp not bad ;) Kay tyme kh, kne sapu2 syelek segala kat kayu. Tetibe Mirza tnye aku something . Haha ikuti perbualan kami ;

M ; Eh spe mamat hri tu tu?
A ; Mamat manoii nie?
M ; Alaaa yg hri tu tu ,
A ; Mamat mne nie ?
M ; Hri tu tyme kau balek dgn die tu , aaaa skandal ek?
A ; Oh kt pdang tu?
M ; A'ah
A ; Ahaha mmbe lahh
M ; Eleh yea la tu, mmbe ke?
A ; Aha mmbe lahh
S ; Ehem ehem , mmbe ke? ( Buto , babe nyampok -,- )

Kay dah. Tyme balek . Stay . Wan blanje lagi makan. Ahah baeknye die skrgg :P Farah mls , tk g extra class. Apoii Farah , truk kau skrg :P Bhahaha tkde la joke, aku pham perasaan bile dpt tyme bm -,- Ak dpt nme bru sehh ! Syuaib Abbas -,- Bhahah butuhh la wan --" Yg Ayien sepet tu lg selambe pggil aku bas bas singkatan Abbas. Haha die ckp skrg musim bas kejadah haram ape tah die mrepek -,- Lepak tah smpi kul brape tah tktahu , yg tahu smpi rumah nk dkt kol 4. Kay tepuk. Dah ma suruh off. Kboii ;D


No comments:

Post a Comment