Roll Up


COOLIOOOO gila kan ? Hahahahahaha. Jyeah cool habes ;) FUCK DAY ever hahaha. Mcm lanxiaoo , sorry dekna, I lyn you mcm !#!@$# kan? Sorryyyy . Btw I'm happy for you babeh :')

Naseb tk belaja sgt doh hrinie. Mcm gampang. Tyme ag tu tktau asl sumpah rasa nk nanges gila. Then minx kluar tnds. Tpi tk gi pun, g kantin lepak dgn Mira , Dekna, Irisha semua. Rjin pulak adk-2 aku nie dtg awal T.T Cerita dkt diorg pahal. Mate dah berair skit haha FUCK. Diorg pn ckp sabar semua k whatever. Duk jea situ smpi Mira tnye ' akk tnak masuk klas ke?' . Errr k , then blah. Masuk klas duk diam-2. Rasa nk nges lagii alahaii , apahal aku nie -,- Ricky asyek tnye aku kenapa. Haha diam ahh , sebok ah kau -__-

Engat nk serong jea tyme ag tdi. Tpi ustazah asyek pngil name ntuk Pafa jea kang kantoi pulak -,- So tk jadi. Tyme nk balek tu. Eeee tah pahal lah mcm lmbt gila jea. Then chao jea lah mcm tu jea ikot pintu belakang. Trus straight g gate belakang. Mira tahan ckp sbr semua peluk-2 jap then blah. Terserempak dgn Ayien sepet tu. Bising suruh belanje air -,- Alah belanje jea lah , skali sekale. Dah blanje , die ckp thanks kejadah hram ape lgi tah die ckp then blah. Smpi rumah trus baring. Tpi tk boleh tidur. Layan Hc, leps semua tpi tk puas.

Mandi then siap-2 kluar merayap sorg-2 tgah-2 panas mcm tu. Semua kedai aku masuk . Smpi ke selasih sana then lepak kt gelongsor sorg-2 . Mrenung masa dpn haishh haha damn. Duet hbes mcm tu jea beli air , ice cream and !@#$@#$%. Aku rse mcm keseorangan gila hri nie. D-d-duhhhh. Blek rumah onl layan tumblr. Mulut terase nk mencarut lagi. F-F-F-FUCKKK. Lancau pukimak babi anjeng. Dah puas. Jangan marah. Jangan layan . Aku tension kbaii .


No comments:

Post a Comment