Sick :'/

DAMN TRUE JYEAH.

Aaaaaa gmbr ats tkde kne mgene. Ignore jea lah . Nk cerita pasal saya hari nie -,- K saya tak sihat. Wahhhhh :O Percaya ? Hahaha yea ini betul-2 :/ Jarang kan ak tk sehad? Ah well , antibody saya kuat babe :D Tpi saya tk demam hokayyyy --' Aaaa sekarang dah pukul 7 suku . Esok sch. Hw tk siap stu hapak lah *mcm biase lahh hrapan nk siap tyme-2 nie == Baju tk bergosok lagi haihh wtf :/ Kasut ? Memg tk berbasuh la kan :D Alaa bru 3 mingu tk basuh , watlekkk. Mcm kau basuh tiap-2 mingu lah pulak kan? == Lagipun ada kasut bru yg belum pkai, ala kalau mls sgt bsuh nty sarung kasut baru jea lah weh ;D Aaa sumpah sakit hidung gila babi doh. Rasa dah tk larat nk buad apa-2 dah, online jea yg termampu -..- Hidung asyek berair smpi aku mandi , tktau beza mana hingus mana air haha errr wtf man :| And guess what, aku 24 jam pegg tuala. Ada nie ats riba. Eh bukn sapu tgn tau, tuala. Tuala mandi == Nie semua sbb smlm. Smlm air mata air keluar ;/ Lpas dah setopp tu, hidung buat hal smpi skrg. Damn ;O

Gila rasa tk larat rite now. Hah pelik tak ? Slseme je pung. Aaaa rasa mcm nak mati. Asyek bersin jea smpi aku tk larat nk bukk mata yg dah sepet nie -,- Cuba bayang mata aku bila bnyk kali sgt bersin == Tension sgt tdi , tido . Mama suruh makan ubt dlm peti tu tpi ... Esok lah ma :D Selsema-2 mcm nie, mama tk kasi minum air sejuk ;| Heleh, *mcm mama 24 jam kt dapur jea en? Aku kesah ape, dah dri kecik terbiase dgn air sejuk nie, nk buad mcm manoo -___- Then dgn keadaan mcm nie , mulut rase nk mengunyah 24 jam. Betul :| Coklat jea pun jadi lah. Dlm peti skrg dah la ade bnyk choc ;[ Smlm ayah long bwak satu kotak besar kitkat and i was like okay wtf -..- Memg aku hbeskan dlm mase 3,4 hri jea sorg-2 tkpayah bantuan :D Daim pun satu plastik lagi. Gule-2 laen tu pulak penuh satu tabung mama bru refil . Aaaaa ;O Ah cerita psal nie, trasa nk menikmatinya sekrg juga hahaha. Ok, chaoo. Bai :D


No comments:

Post a Comment