Part Of Your World


Weh tadi kt tusyen aku duk dpn doh! Haha kayy first time kot. Dpt duk sebelah Rebecca. Tension jea aku tgok kaki dia yg putih melepak tu. Amoi, serious you lawa gilaaaa doh. Tgok dri jauh jea you sblom nie sumpah lawa gila, tgok dkt dkt OMG i yg perempuan pn cair youu ;D Dah la lawa, baik pulak tu :D You buad essay laju gila you tau tk? I pun tk smpt nk copy hahaa mesty you pndai en en? Lps nie nk duk sbelah you lagi lhh amoi :D

K ape mslah mamat aus tu? Snyum mcm ape j, kau apahal? Aku tk cair pun weh --' Kau dah kalah? Nk baek? Snyum-2 liddat apahal? Geli == K pape jea. Tadi aku gerak PWTC dgn Nidazatyayyeenazrul. Haa pndai pndai kau la tau spe :D Choi, tension gila aku pusing sana sini tpi tk jumpa-2 komik == Tujuan dtg sbb nk beli tu jea ;p Tyme dah fedup tu la jumpe Cha. Act jumpe Cha dri awl lagi tpi nie jumpe lg skali. Tnye cha, nmpk tk komik jepun sume tu. Dia ckp la kt mana. K jumpa, wahhh banyak gilaaa komik i jumpaa you tau tk :| Rasa nk bolot semua, haih == Tpi aku beli 3 jea aha dpt beg & file free (:

K dah hbes tu. Gerak KLCC. Smpi KLCC jea dah nk dkt pukul 3 liddat. Beli tiket wayang jap then mencekik. Semua kelaparan sbb tk makan apa dri pagi ==' Kay dah mencekik pegy wayang. Nida-Aku-Nazrul . Hoi aku duk tgah-2 weh , so tk takut sgt ah . Cerita hantu kot :D Eleh, tk seram pun. Aku tgok mate terbeliak jea, tkde sepet-2 ^^ *baj baj. Padahal tutup muke dgn beg hahah. Tpi Nazrul serious penakut. Apa jenis jantan kau dik? Takat cite hantu malay mcm tu tutup muka dgn beg , akk pompuan laen cite, kau tu jantan, tk kena lgsg ==

K tu jea kot. Ayyee nie memg suke menguji kesabaran aku doh --' Tk pernah jumpa dia baik baik jea. Jumpe jea mesty gado . Kan Nida? Penat aku == Dah la bole bntai aiskrim aku sesuka hati sesedap rasa dia jea, kau nk makan penumbuk ke sepet? Tk lyak kau jadi abg aku hahah ;p 6.20 masuk tren. 7 smpi rumah. That's all bye peeps, kaki aku tibe-2 bru rse lenguh kk bye nite :D

p/s - Nie kali ke 2 aku hang pakai shawl. Bgus kan? Dlm bnyk-2 hang, bru dua kali menutup aurat secara kesuluruhan haha . Zaty pun pelik haha bangang =='

No comments:

Post a Comment