Until You Return


Aku melangkah masuk ke kelas dgn Babe. Kiteorg bru balik dari tandas. Satu kelas diam jea smbil pndg Ckgu Norliza kt dpn kelas.

Cg ; She is my bestfriend #smbil tnjuk gmbr seseorg
Ak ; Oh , my mother! #tutup mulut
Cg ; Oh yr mother?
Ak ; A'ahh
Cg ; Ckgu akan bg setiap org tgok album nie. Dinie, ckgu harap kamu tk menanges.

Aku org first dpt tgok album tu. Bnyk gambar mama dgn arwah abah. Aku menangis. Semua org dtg pujuk. Tk sampai 3 minit aku nanges, aku terjaga . Wehh mimpi rupanya -,- Bgun bgun tu bilik gelap lagi. Hm hm mesty awal lagi nie. Eh bantal aku basah laa . Pegg pipi, basah jugak. Gosok mata, mata berair. Oh aku nges betul rupanya == Err Fcuk, paling benci bilaa kita menanges dlm mimpi tpi lek lek nanges btul-2 jugak . Seriously lama gilaa tk menanges dlm mimpi , dlm masa yg sama nges real skali.

Yg peliknya tu, dah bgun tu pun airmataair nie mcm tnak berhenti jea padahal aku tk rse pape sgt pun -,- Slalunye kalau dpt mimpi yg boleh nges mcm nie, bilaaa sedih sgt-2. Er aku sedih ke nie? Heh tktau -,- Tgok jam yg tergantung kt dinding tu, 5 minit lagi pukul 7. Hoii, awalnyaaa lagi -..- Then masuk bilik air, nak cuci mata. Benci ah mata mcm nie. Dah siap tu , smbung baring balek. On phone jap. Dpt text yg mcm err sdehh gila baca text dia :'( Ternanges lagi, heyy fucking la -,- Buad penat aku cuci mata semua. Damn. Tpi text tu bru aku tau aku salah anggap jea, tkde pape pun. Semua dah kembali normal. Thank God ^^


No comments:

Post a Comment