Written In The Stars

Okay hari nie budk tempang nie pegy skolah -,- Pfftt, bapak rmai tany pahal dgn kaki aku. Ahaha, okay korg caring ;p Dah diam, kan ade assembly, mak aih lemah btul aku bab-2 nie == Tyme bertapa dkt assembly tu , bnyk kali ak try nk duduk sila tpi FarahZaty semua tk kasi :| Memg tk boleh lg pun, nty saket err. Tk kesah la en, blek blek kelas jea otak serabot -,- Bersepah gila weh kelas (Y) Bangang btul budk-2 form 1 nie. Korg nie memg ah, eee bangang, aku tgok selerak-2 tu trus tkde mood.

Tyme rehat, izaty pimpin aku jea tyme jalan. Weh aku bole jalan lg kayy -,- Haha serious rse mcm org saket jea, bile org laen acah-2 nk pijak kaki aku, zaty mrah. Hahah wah wah, sejak aku sakit kaki kau maken baek nampaknya hahaa. K whatever. Ha hri nie ustazah attack lagi -,- Mula-2 babe pegy dpn sebb nk hafal semua pastu lpas babe, ustazah pngil aku. Err? Slalunye pergii sndiri bile dah ready nie ustazah pngil pulak -..- Pastu first-2 dia tnye name, tak smpt aku jwb dia dah melenting -,- Nahh , mcm nie la ;

Ustazah ; Sape name kamu?
DinieAimi ; Nur...
Ustazah ; Nor Muhd Al- Amin? ( tgok name tag amin yg aku pakai )
DinieAimi ; Err ( terpaku jap -,- )
Ustazah ; Name dia Nor Muhd Al-Amin plak, knp korg tnggal satu rumah ke nak tuka-2 name tag? ( Ayt tk boleh nk mkan dlam lagi ke ustazah ? -- )
DinieAimi ; (diam. Kang reply , tk berkat pulak belajar --' )
Ustazah ; Kamu satu rumah dgn dia ke? Kalau satu rumah nk tuka-2 name tag tkpe lah ( Weyy dah tk than aku -,- )
DinieAimi ; Ustazah nie pun, tuka name tag jea ( kawal suare bg dgr lemah lembut skit )
Ustazah ; Nama kamu ape? ( Tuka topik? bhahaha )
DinieAimi ; Nurdinie Aimi
Ustazah ; Haa sedap pn name, yg bertuka-2 name tag knp? ( Kacau hidup ustazah ke? -,- )
DinieAimi ; ( diam jea la weyh -- )
Ustazah ; Tgok kuku
DinieAimi ; ( tepukk! hagak dah nk cek kuku -,- )
Ustazah ; Agkt tgan kamu cpt
DinieAimi ; ( tnjuk kuku -,- )
Ustazah ; Haa panjangnye. Sme jea mcm kawan dia. Perempuan, yg laen ade simpan kuku tk? ( Ckp dkt budk-2 perempuan yg laen )
Diorg ; ( Dgn bggenye agkt tgn tnjuk kuku. Bgge aa kuku korg pndek? -,- )
DinieAimi ; ( buad muka pling bodoh -,- )
Ustazah ; Japg kwn kamu balik, kmu plak pegy bilik disiplin amek ketip kuku.

Tefakk -,- Babe blek-2 kelas jea kuku dah pndek haha kau bendul jugak g potong pahal. Dah ustazah bg kad kebenaran klua tu, g la tmpt laen. Yg masuk disiplin jugak spe suru? Ustazah tk cek pn kuku kau bengong :D K babe blek jea, aku buad bodoh . Ustazah tk engat kot. Yeay (!) Ceh, tk lame pastu Madihah dtg bgi pengetip -,- Eee aku bru nk suke ustazah tk engat pape. Damnn. Eh tapi aku tk potong doh, hahaha balek trus chaw tnak kasi ustazah tgok :D Wah selamat kuku den xD

Haha balek tu, ehh weh aku balek awl der hri nie :D Haha tu sbb tkde geng nk stay dgn tkot nty blek lewat kne blek sorg-2 pulak. Dah la kaki mcm tu -,- So i blek awl. Tyme smpi flat, Ayien jln belakang ak then ckp ' padan lah muke'. Tefak. Then die tnye knp dgn kaki aku semua. Org yg ke -100 kot dia -,- Aku ckp la jatuh semua. Pastu dia tiru care aku jalan. Bab tiru-meniru nie dia org yg ke -200 weh == Haha gila rmai dengki dgn aku, semua nk tiru cre aku jln :P Yg tk blah tu, Ayien tiru over skit, dia mcm kawad.Siot ! Dah la die bnyk kali nk hentak kaki aku. Bangang. Aku sekeh jugak kan anak cina nie. Bile tnye dia mix ke tak. Mate sepet hbes kot dia. Dia ckp dia melayu tulen , melayu asli? Hahahah geli ! -,-

Wah pnjg entry aku :D Ahaha, btw thanks korg sbb jaga aku hri nie (: Thanks jugak spe yg suke sgt usik kaki aku -,- Nida, Farah, Wan, terimakasihsudimelawatsayasemalam , iloveyouguys xoxo ♥ And and, izaty jugak, kau bnyk jage aku hri nie haha loveya xx

No comments:

Post a Comment