Fake (Y)


Aku ; Eh nk tnye something.
Aina ; ape ?
Aku ; Pernah celebrate birthday dkt secret recipe sri gombak?
Aina ; pernah pernah
hee :D
Aku ; Lahh , padan la mcm penah tgok je muke
Aina ; nape yee ?
Aku ; Budk hillc ken?
Aina ; hee , yupp time tuhh you ade sekali ke ?
Aku ; Aha yes , err tyme tu , ade ke budk nme *** dgn korg?
Aina ; korang yang pompuan ramai tuhh ke ?
btw *** takde lahh
Aku ; Kiteorg perempuan yg er tkde la rmai mne , dlm 5 org kot , laki 2 org
Btw , you comel gila seh :D
Aina ; ohh , youu dok depan pintu yang nak masuk tuh kannn
hee comel mane ade lahh
Aku ; Yes ,yg kt pintu tu. Aha , comel lah :)
Aina ; ohh thnks (: lain kali bolehh lepak hee


KAU TIPU AKU KAU CKP KAU ADA DENGAN GROUP-2 TU! KAU TIPU BABE JUGAK ! Heh kau ingat aku percaya sgt dkt kau? Slagi aku tk siasat tkda aku percaya weh. Gentle weh, aku rasa sampai mati pun aku tkkan pernahh lupa kauu . Haha sbb? Sbb aku benciii kau gila babi la faker ;'D Aku kenal kau dkt setahun tpi lek lek? Padan la sblom nie bila kiteorg ajak met semua kau bagi 1001 alasan. Kau buad kiteorg tggu kau lgi tu. Ahaha, aku pernah syg kau gila babi tpi kauu, haihh fake bodohh. Sbb tu bila org ckp pasal kau skrg , aku rasa mcm haihh whathefuck kau loser. Kau jugak penyebab ada jurang antara aku dengan Dkna and skrg Dkna still lgi cntct dgn kau haihh bagus weh. Tk kesah la tu, aku tahu kau buad Dkna nanges lagi aku penggal j pale kau. Btw post atas(dialog) ni post lama. Sangat lama. Aku nk slalu post benda nie ;) Ahaha Aina Dolly bukti segalanya. Kau nk menipu pun agak-2 , kau pk aku budk 5 tahun ikut sukahati kau nk tipu aku? TEPOK (!) Kau dengan dunia FAKE kau dah boleh gerak (Y) Sudah-2 la tipu org. Semoga kau jumpa jalan yang benar sebelom kau mampos.

No comments:

Post a Comment