Nothing To Fear


Kay. Hri nie mcm gampangg. Err seriously ;'| Farah tahu kenapaa, haha nasib apa kita kena hri yg sama kan Farah? Kelas jea laen ;p Shh farah suruh diam ahh hahaha. But, haha tkde lah memalukan pun, babe j gelabahh lebih -,- K hri nie Apek dtg sekolah. Aku first-2 nmpk dia , muka aku mcm nie ---> :O Haha serious oh, ternganga mulut. Kay tk ckp bnyk pun dgn dia, sombong kau skrg. Hm mentang masuk skolah HOT en . Kay Fine apekk, aku sedar aku sape jea bagi kau skrg -.- Kaykayy, tutup cerita psal Apek .

Hm balik lepak skejapp. Mula-2 dgn Nida, Daya, Afiq. Lps tu, Nida, Farah, Ajim , Ali, Zaza, Babe. Zaza ckp aku ajr dia mncarut, ehh otakkk lha en -___- Pk ade balak kau jea situ, klau tk da lme lempang-2 kau haha ;p Kay then balek. Dlm pkol 3.30 ade number mne tah cll. Tnye spe, dia nak maen teka-teki pulak en. Ckp ak lupa mmbe bgai, lempang jugak kang == Lek lek Ayyee, haih bongok == Dia nk bg phone , zaty minx, aku lah penympai nye en -,- Hhaa then borak-2 dgn Ayyee smpai pkol 4. Haha setengah jam aku bdiri dpn rumah tu. Tk sedar pulak lame borak dgn dia. Mcm-2 ah ckp. Lame tu, aku halau dia haha tk rety nk blah oh dia nie --'

K tu jea hri nie. What a bored day right? Ahh kesah haha :'D Gtg, kene pegy rumah Famy nk pinjam folio dia -___- Hha btw thanks Famy, kau bnyk menolong psal Folio nihh . Kbye ;'D


No comments:

Post a Comment