Teacher's Day!

Hey teachers ! Happy Teacher's Dayy ! Aha, bru nk wish. Tepokk ! Kay mcm semua org tahu, mcm semua org wish kat status smlm, update blog, upload gmbr beribu-2. Haha semua kerana smlm musim hari cikgu. Jyeahh , aku tk ketinggalan jugak upload gmbr teacher's day tu. Otw upload, tgok j lah kt fb ty guys :D Smbutan smlm boleh lah blah kan. Aha Nida blek awl, mengada budk tu ! Pastu boleh pulak tnye lpas sch nk gerak mana, kau sakit dok rumah diam-2 ! Isk -.-

Huh, yg pling best tyme Kak Adleena dgn Kak Sara nyanyi lah kan. Perfect babe! Sumpah gempak gilaaa, terasa sedih jugak dgn lagu tu lah kan hahha. Masuk budk-2 5 Jejaka tu nyanyi, umph ! Hahaha, lagu Janji yg aku minat gila babi tu, yg slalu lah jugak buad aku nanges tu, sampai lagu tu kat diorg, jadi kelaka nk mati . Pffttt -___- Okay lah kan, drpd diorg bawak sdeh-2, kang menanges aku dgn Cha kat situ , hoho :P Oh ha, i duduk dgn Chaa smlm. Gila j dgn dia haaha kbye ;p

Okay, baby Nikon aku diorg buad harte. Zazaaaaa and the gengg . Haha lame dol tk lepak dgn diorg, hri nie spent time dgn diorg jea ^^ Zaza tu dah mcm lame sgt tk tgkp gmbr, dia lah yg pling gila nk tgkp gmbr. Tgok ah album kt Fb nty, penuh gmbr dia jea kan == Haha tkpe, untuk kau semua bolehh oo Zaaaa (: Huh tu jea kot hri nie , tkd bnde best pun, hahaha kbyeeee :'D



Hehe , loveyoumonyetbongok ♥♥♥

No comments:

Post a Comment