Don't Step Away


Tadi masuk Gambang Water Park. Kays, not bad. But, vacation without cousin boring gilaaa sebenarnya kay -.- LANY, ANIS, korg tggu ! Selasa or Rabu nie aku jejak Bangi. Tidur 2 malam kt sana pn boleh. Watlek j weh. Nty kita hang sama yeeah. Lany, kau saba jap. Aku tahu kau rindu aku gila-2 ken? Hahaha, lek doh. Aku ada banyak benda gila nk cerita kat kau. Kay sbr sbr, SELASA OR RABU, cpt lah kau dtgg patpat T.T

K gambang. Org memg mcm ulat dlm tu. Nk beratur beli tiket pun panjang nk mmpus. Duk kt luar tggu mama beli tiket tu pn ada la dlm sejam -.- Eee I met Anjang and her family there. Kak Bieha comel pn ada. Mcm mana lh bole jumpa diorg smpi ke Gmbang nie kan == Isk, kalau ada 1 family nie, mesty best gilaaaaaaaaa dol -.-

Aku tk cuci mata tgok mamat hnsem pn. Dlu yela, skrg ingat yg satu jea haha ;D Lgipun, ramai bitch ahh tdi kat situ, merosakkan pemandangan mataaaaaaa meh -,-


No comments:

Post a Comment