Since You Been Gone, Hairrr ;'(

Petg tdi elok jea rambut aku mcm ats nie. Rmbut depan pun elok jea panjang cantik jea. Rmbut belakang pun pnjg beralun. Muka aku pun ceria jea.

Hahh now kau tgok rmbut aku mcm manaa. Rambut dpn memg tkpe aku tk kesah pndek mcm tu. Nie rmbut belakang nie apa cerita. Ya Allah, sdehnyaaa aku :(( Bertahun-2 tau nk tggu dia panjang mcm ats tu. Tefuckk lah. Mama nie pun satu, aku suruh ptong rmbut dpn and layer blek rmbut jea. Nie dia suruh minah tu nipis-nipiskan rmbut aku. Yg minah tu dia ckp nk bg trend skit, tu dia ptong pndek. Dia ckp tk pnjg tk pndek okay lh, bru sesuai dgn remaja mcm aku. Eh bodoh, sukahati ak lahh aku suka rmbut pnjg. Apa masalah ?! Lpas ni aku nk belai rambut siapaaa :(( Rmbut sndiri dah pndek,pastu dala nipis. Auntie tu pun sama jea, dia nk sdapkan hti aku dia ckp mcm nie ; Haaa dah cantik dah. Lagi nmpk mcm amoi, nmpk mcm jepun rmbut mcm nie. Haa cantiklahh. Auntie? Auntie dah boleh gerak k? Saya tk terpedaya lgsg dgn tipu daya auntie tu ;(( Ya Allah, nk nges gilaa doh rasa. Gentle. Aku sayang rmbut lamaaaa ;'(( Kalaulah aku tk gedik-2 nk g btulkan rmbut , semua nie tkkan jadi. Babyy hair, i'm cowyyy :'3 Lpas nie you dah pnjg, i tk ptong you dah tau. Kita akn bersama-sama selamanyaaa sayang ;'(( I want you back ! Pleasee, dlm masa trdekat, cpt lh pnjg biee :/

Sedihh sial ;((


No comments:

Post a Comment