Where Them Girls At

K. Nk cerita psal mingu nie :-) Mingu yg sial haha tpi Alhamdulillah skrg okay skit ;'D Result pun dah dpt. 2A 2B 3C 1E :) Kewl tk kewl wehh? Bhaaha, mcm sial doh. E slack everything -.- Kalau tk de E, number dlm kelas dah boleh dpt top 10 ahh sial. Duhh -.-

Korg, nk tau something tk? Pagi tdi aku solat Subuh :'D And tdi aku solat ZOHOR ASAR MAGHRIB. Isyak blom hoho :3 Pintu hati aku dah terbukk skit kot. Sejak Nida cerita pasal mimpi Mimi yg neraka tuh :O Seram tahu. Alhamdulillah Mimi pun dah pkai tdung skrg :) Sape sangke en, antare kiteorg dia yg pling liar tpi dia yg dpt hidayah dlu :') Korg doakan aku pulak tauu ! <3 Skrg aku pakai bukk pakai bukk lagi. Smlm aku pakai, tdi aku pakai , pastu ada keluar lg tk pakai pulk bhahaha. Doakan aku boleh stayyy pakai <3

K tukar topikk :) Budk Pakistan tu last Jumaat lpas. Haha tktau pahal rasa sedeh, sial -.- Babe pling bahagia, tkda dah mamat yg nk buat dia pening speaking Bi dah lpas nie bhaha. Budk Pakistan tu ckp aku nie ramai kwn segala dkt Babe == Kenapa tk ckp dkt aku jea? Hahah whatever. Hri apa tah hri tu, memg gempak lah kan ckgu bnyk tk masuk and ada yg masuk lewat. Aku lepak-2 jea lah dgn AjimAminFamy -.- Haha babe tidur, nk lpak dgn spe lgi kan =.= Diorg jea mmbe aku dlm kelas , laen tk membe pun. Shakey jea okay skit dgn aku. Laen haram semua sombong . Hahaha. Dorg tk hbes-2 cerita psal OH YEAH, SEKALI LAGI, KL GANGSTER. Pastu ikut-2 dialog cerita tuh haha mcm haram aku dgr j ahh == Tpi sumpah SEKALI LAGI puny movie gempk gila ! <3 Aku tgok 3 kali dah tk boring pun :-) And cerita psal budk yg Myy minat. Bhahaha again, Myy, silap lah kau nk minat perempuan mcm tu dohh == Dah tahu perangai dia truk, minat lagi. Haha parah kau nie.

Kepeng, minggu nie kita bru lpak skaliii :{{ Isnin tu j kan? Mingu dpn you dah la busy dgn seni bagai. Mcm manaa niee kepenggg ?!! :'<


No comments:

Post a Comment