Play The Game

Lelaki dgn game memg tk dapat dipisahkan. Hahaa, alasan tk kena. Hati aku tkkan tenteram selagi tktahu alasan yg betul. Kau mati lagi bagus doh. Aman hidup semua perempuan dlm dunia. Wehh, aku harap kau tk kena game. Aku doakan kebahagiaan korg yee ^^ Haii jantan, nk buat aku benci kau yee? 'Ingat kate-2 i mee, i tetap syg you smpi bile bile tk kesah lah i dah kawen ke dgn pompuan laen ke, you da ad ank ke' . Ohh :O So sweet of your words syg ^^ Benda kalau kau dah ad pompuan laen, lama-2 kau syg pompuan tu, memg 'sampai bile-2' lah pulak syg kau en? Sebelum kau ckp, kau pk dlu lah bodoh. Ada otak jgn letak kat lutut :D Sorry , gentle dah tk boleh hormat kau :D Kauu tkkan boleh buat aku benci kat kau weh, aku rasa memg susah gila nk lupa kau. Bru nk tukar url aku letak nama kau, kau yg suruh smlm kan :') Tpi benda dah jd laen, Kau buat aku cenie, sebenarnya lg menyeksa perasaan aku :') Thanks

Nida, Mimi, Farah, Babe, Aziz, Andy. Korg thanks :') Mengisi masa aku hari nie. Haha pling tk blah time Andy terkejutkan budk tu, bapak ksian budk tu doh. Sumpah, muka mcm nk nges je hahaha then Andy gelak smpi kaki naik ats ya Allah, pelik-2 lah balak kau nie babe ;p Eventough aku tk knal kau sgt tpi kau funny. Tdi tu aku rasa gelak ikhlas aku ntuk hri nie doh. Haha Aziz pung, kau gelak je dah boleh buat aku gelak. Gentle, kelakar sial kau gelak. Haduhh, haha. Nida jugak, dgr je aku nges tdi kan. Haha thanks gilaaaaa weh. Babe, Farah, Mimi jugak :') Farah, sorry tk balik dgn kau and bia kau jln kaki. Aku tnak balik awl doh, nty otak aku serabot je. Aku hrap kau fham :')

Kak Jyma, thanks. Puas peluk awk weh <3 After lepas semua kt awk tu, bru boleh jwb sikit exam. Haha. Iloveyouu :*

Aku harap mata aku tk buta sbb kau. Bnyk nanges boleh buta kan? Haha tk berbaloi buta sbb kau.

----> Dia tanak kak dinie sedih bila dia dah hbes skolah nty. Nty kak dinie kan pindah. Dia nk buat kak dinie benci dia. Sbb tu dia buat semua tu. Dia sayang kak dinie lhh.

----> Suatu hari nty, you akan ckp thanks dkt i sbb buat you mcm nie. I syg you mee, i dah cukup jujur dah nie. Kalau i nak game you, i tkkan pjuk you mee. I tkkan dtg rumah you bile you sakit. I tkkan jalan jauh-2 dri sini smpi samudra sbb nk jumpe you. I tkkan cll you tiap-2 mlm. Kalau i game you mee, i tkkan pegi dkt you , tny you knp sume. I biar je you mee. You ingat i boleh than tk cll you semua? I nk buat benda nie pun i pk bnyk kali you tahu tk.

FUCK ! APAHAL TERNGIANG-2 SIAL !!!!


No comments:

Post a Comment