Walking In The Dark

Ahaha nie nk cerita psal salah org hri tu :D Nida je yg bru cerita, sumpah malu gilaaa haha nasib baik kt fb jeee :D

Mlm blik hang hri tu, aku online kan. Aku bukk online friends, aku im semua mmbe lama. K kebanyakkannye lelaki lah en -.- Back to normal life, penuh dgn lelaki :') Haha dlu mana ada, setia hbes aku tpi sygnya dia yg tk setia. Ksian aku haha kdiam ahh. K ada mmbe lamaaa sorg nie, nama dia AFIQ AZIZ. Hhaha kau tk payah nk search lah, skit punya banyak AFIQ AZIZ dkt fb tu :D Aku nie tanpe bukk page dia dlu, straight tego.

' Hii, engat i lg?' . Bhahaha k tu ayt first. Jpg dia reply ckp tk engat aku, jadah haram -.- Aku ckp ah tkkan tk engat lgsg en. Sbb kiteorg chat bukannye 2,3 kali jea sebelum nie, boleh kira lebeh kot. Jpg dia ckp tk engat jugak haha so kiteorg kenal-2 balik. K start dia ckp dia duk gombak , aku dah pelik. Sbb tk salah aku AFIQ AZIZ yg aku kenal bukn dok gombak -.- K bia je dlu, jpg dia ckp dia f4 ==' Lagi aku pelik ! Sbb tk salah aku kiteorg sebaya kot then straight aku bukk page dia. Tetetetet, bru teringat yg kat FB aku ada 2 AFIQ AZIZ , sorg budk Kl and sorg budk Gombak dan aku dah salah AFIQ AZIZ :D *afiq aziz aku cri budk KL, afiq aziz budk gombak aku tk kenal lgsg act hahaha

Hahaha aku im ah dia ckp sorry aku dah salah AFIQ AZIZ semua. Jpg dia ckp aku nie kelaka semua. Hahaha then nseb dia ckp okayy sbb boleh buat mmbe bru semua. Then chat-2 dgn dia buat mcm dah lama kenal. Kahkah, naseb dia nie peramah, kot lah sekali dpt AFIQ AZIZ yg sombong ke en mau kena maki aku -.-' Haha okay tergelak-2 je kot aku depan pc mlm tu, ngeh ngeh :D

No comments:

Post a Comment