26th of September

Ite ingat lgi , ite happy sgt tyme hri dlm gmbr ats nie :') Mlm tu awk tnye ite 'Happy keluar dgn kwn-2 syg?' :') Care awk tnye tu mcm nie first time sy hang pulokk -,-'

Gotta fix that calendar I have, that's marked 26th September. Because since there's no more you, there's no more anniversary :')

26th September 2011 < /3 First of all, thanks a lot to Babe, Farah and Mimi sbb tunaikan hasrat aku :') Aku puas, eventhough dia tkda dkt tmpt kejadian. Aku berangan gila dpt repeat mcm tahun lpas tpi hahaha otak kau! Kau ingat nie apa kan nk rewind-2? Silap ah :P Aku okay je hri nie korg :) Tyme nmpk dia dgn dia tu pun aku okay je kan? Tk mcm smlm. Eh ntah peliknyowww aku. Hahaha, ntah. Tpi yg spoil mood tiub tayar tu lah -,- Gila damnnn damn. Kau makan duit aku doh , tiub bodoh :( Err, aku tahu dia ingat hri nie. Seriously, memg lah cara dia mcm dia tk ingat kan? Tkkan nk tnjuk. Aku tahu dia ingat trikh hri nie tpi dia tk boleh buat apa. Semua dah berakhir kan? Nk buat apa lgi. Aku tahuu :') Aku tahu bg org lain trikh 'benda nie' tk penting erghh but its not for me :'/ Dlu dia ckp dia ingat lagi aku pkai bju apa hri nie, baju warna apa, dia ingat apa dia ckp dkt aku and dia ingat cara dia ngorat aku :'[ Tdi, aku asyik tgok dkt meja yg dia dudk tahun lpas. Terbyg-byg muka dia. Hmph, imisshim ;'/ Nida, kau rindu budk tu, aku rindu budk lagi satu tu pulak :/ Aku tahuu dia mesti ingat hari nie! Sepatutnya aku dh tk patut post pasal dia kan blog? But seriously, i cant :'/ Aku tk boleh tahan haha maaf. Hahah ya Allah, aku nie menyedihkan gilaaa :'<

Dinasour, seriously im in love with youuuuuuuu ! ~ Hahaha walaupun hri nie tk nmpk kau, nmpk moto kau je -,- LOL, im weird.

No comments:

Post a Comment