In The Dark

Dear, kalau boleh kan aku nk jea ckp psal kau lgi kat belog nie tpi aku tk kesampaian hati kau tahu? Sbb aku pk kau penah jdi 'bestie' aku ! And bestie diorg jugak, so let it be. Aku mls nk semakkan pale otak aku dgn pk pasal kau ahh ! Semoga kau bahagia kay ^^

Tett tett tettt topik bru :) Jumaat hri tu. Kiteorg kua rumah dlm 330 something kot. Haha aku bwak Kak Jyma, sengal gila naik dgn dia -,- Tggu babe, nida, mimi . Semua dah smpi tu straight pergi rumah Kak Mia. Whoaa nasik minyak dia sdap woo ^^ Sekejap je pergi rumah dia then chaw, hantar kak jyma pergi TAMAN PELANGI JAYA. Tahu tk katne? Haha tktau duk diam diam sudah. Dah tu lepak dpn kdai mana tah tggu Kak Jyma. Cerita psal benda laknat yg menyakitkan hati tu -,- Huuhh. Dah blahblah lpas tu lepak rumah Mimi lpas dah hntr kak jyma balik. K lepak lepak kjap je, then diorg hntr aku balik hahaha k mlm pulak.

Kua rumah dlm 820 something haha then pergi amek Farah. Lpas amek farah, pegi rumah Ayien pulak jemput Ayien, haihh ngada-2 dia nie. Ky then kat jantas tggu Babe, lpas babe smpi amek aten pulak haha -,- Haha k lpas tu straight pergi rumah Mimi. Lepak blahblah aku tk mkan pun. Tggu nida sikit punya lmbt, pkol berapa tah dia smpi. Lepak lepak lepak kayy boring, ajak babe jln-2. Farah nk ikut pulak , abg kesayangan dia pun nk ikut -,- Farah naik dgn babe, aku naik dgn 'abg kesayangan' dia tu -,- Aku nk naik dgn babe tpi farah gedik nk naik dgn WRQ babe tu :( Tepok farah -,- Blahblah lpas tu lepak padang, hahaha. Cerita mcm keling kan? Haha aku mls act nie tpi nk gak update lol k gedik gila -___- Lpak kt padang pun cerita benda yg menyakitkan hti smpi muka abg kesayangan farah tu tegangg :| Haha kbaii agk-2 hujan dah nk lebat kiteorg chaw pergi rumah Mimi balik. Dgr Cik Yah story-2 psal zaman muda dia halamakkk best gilaa dgr cerita dia! Gentle weh :D K balik kol 1130 something. Errr smpi kt kubur tu aku baca ayt kursi dgn Farah haha tau takut en? Puihh :P Dah aa lpas tu aku kena kunci gate bagai -,- Cll nida suruh dia teman jap hikhok hikhok :D Ehh, Mimi ckp ada mmbe dia nk ngorat aku muahahaha :'>

Kiteorg ada elmo, kau ada? :P
Aku tktahu bila masa dia rembat camera aku then ss dpn cermin nie -,-

K sabtu. Nie psal sbtu pulok iaitu semalam. 6 rumah, tpi aku pergi 5 sajoi. Sorry syiqin :( Imissyou btw, hee :D

Mulamula mimi dgn nida dtg amek aku kt rumah , hee mengada kan aku? :'D K then gerak amek babe pastu straight pegy umah Ajim. Dah tu, dgr Amin story psal one in a million dia, be strong okay aminggg? I know you can ;'> Mcm aku kan? Kuat lah bro :D Pastu makan-2 then semua pegi hadap tv tgok hantu bonceng bhahaha. Kelaka doh cite tu :'D Dlm pkol 1.05 kot pegi rumah Aten. Jumpa Apek :OO Apek damn sombong :( Tegur aku centu-2, snyum gitu je. Tepok lah Apek -,- Eh hri nie kan ramai pakai bju ungu, hijau/biru tekoiz and kelabu :'> Hahah im one of them ( biru tekoiz ) Kt rumah aten pun psang hantu bonceng -__- Lpas rumah aten, pegi rumah Wanie Ruffians (Y) Hahaha guess what? Rumah Wanie pun pasang hantu bonceng jugak t_t Ya Allah, semua stock langgan astro first hantu bonceng hri nie. Haha aku naik bosan dah tgok. Zzz.

Lpas rumah Wanie, pergi rumah Kak Ili pulak dkt Taman Rowther sana. Mimi tk follow, dia stay rumah adik dia tu. Blahblah chaww rumah Zaza pulak. Rumah dia kt Sunway B.Caves sana tu, kiteorg redah je tk pakai helmet -,- Haha jumpa Amin lg, dia smbung cerita dia yg tk hbes tu ats moto. Aku bwak dia jalan-2. Baik kan aku sbg seorg kwn? Muahahaha :'> Then mama text ckp sblom asar kena ada rumah dah, nk gerak Puchong. Haha k tu aku dah sedia maklum dah. Then 430 mcm tu balikkk. Nazrul dgn Amin, aku dgn Nida. Jem dooo T.T Kiteorg dgn tk berhelmet nye, haha nseb baik selamat lah alhamdulillah :) K balik. Siap mandi semua gerak. Sejam setengah dlm kereta, jem -,- Dah smpi whoaaa jumpa cousin-2 tercinta, hikhok :D Diorg bukk cite flat 3A, lol -,- Aku dah tgok so aku tk tgok sgt. Pastu 830 centu kot lepak padang dgn cousin pling syg, haha Lany :'> Ramai mat mat moto ooo dkt situ, handsome-2 doh aku rasa hahaha :D Kbai pastu pkol 10 balik rumah, pkol 11 smpi haaa penat, 1145 aku dah tido dah, awl kan? :P

Purple's family :)
Sweet couple haha :P
Sweet tk sweet tk? Hikhok hikhok
Iloveyou and missyoutoo ! <3

No comments:

Post a Comment