Miss Independent

Okay fav pic untuk harini, muah sikit korg :*

Today, openhouse rumah saya. Okay for family eh :) Mama suruh ajk mmbe-2 yg dkt je so just ajk diorg ber8 :) Tpi yg dtg 6 org . Ehh bagus! Aku mls gila nk layan tetamu sebenarnya hahaha. Sorry awak-2 , tk jemput . Tlong jgn jumpa saya nty , jgn lahh ckp 'untunglah buat openhouse tk ajk'. Jgn ea? :) Lgipun nie memg kas ntuk family. Okay tdi diorg semua dtg dlm pkol 215 something. Blahblah pkol 3 chaw rumah Narul. Dkt je tpi aku pegi dgn moto . Haha dgn nida jd hantu bonceng kt belakang. Hikk yang lain jln, haha sorry korg. Aku panas, nk angin :p Moto babe dia tknk bwak sbb ahah ada lah sbbnyeww. Moto Nida pulak abg dia bwak g bengkel. Haha so moto aku je tinggal. Kalau tk dah cukup dah 6 org , 3 motor. Zzzz

Kayy duk rumah Narul smpi 330 je. Pastu pergi rumah Ayien. Rumah Ayien pun sekejap je :) Btw Ayien, kau handsome hari nie ^^ K tyah nk kembang sgt lh kan, haha bye c(: Balik rumah aku balik. Haha Cik La and her family yg first smpi. Kay blahblah. Nida Babe Mimi Farah lepak rumah aku smpi 530. Haha kau ingat seng ke kejap nk layan family kejap nk layan mmbe? Naseb diorg memahami, hikhok hikhok terimakasih ^^ Kay time nk balik tu, aku dpt berita yg tettt balik dgn babe :( Mimi balik dgn Iman. Nida dgn Raje lah kan. Sumpahh jealous gila. Tk sengaja terckp 'babe asl kau naik dgn dia?!' . Kay kantoiii dkt diorg yg aku suka dia hahaha. Alaahh spe bce last post? Yg aku bru minat tu . Hahah, nama gelaran dkt dia apa ea? Jp pk jp. Haaa, dinasour. Boleh? Haha k cantekkk :D

K smbung. Seriously aku jealous :( Diorg dah bahan-2. K mimi pun sama nk dengki. Ehh kau rembat 3-3 org yg aku minat tu hape! NGOK! Dah dah, kau dah taken dah ahh mii :P Bye bye. K still tk puas hti babe balik naik moto dgn dia! Dengki gilaaaa nie x( Babe, aku tahu kau bru single. Kau mintk stock laki lain dkt mimi kay?! Jgn dia ah pleaseee haha k aku smpi text kau tk puas hti hahaha. Bodoh sajoii. Tktau asl jealous gila padahal bru smlm aku minat dia -,- Zzzz. Smbung, lany lepak rumah smpi 845 <3 Petg tu dlm pkol 6 aku bwak dia jalan-2 hikhok. Thanks Ayah Mie isi minyak kasi full hoho :D

Btw rumah saya sgt meriah hri nie ^^ Hihikkk ilovemyfamily :* Lpas diorg blah dlm pkol 9 centu, 920 something pergi openhouse rumah Uncle Zahid dkt Samudra Teres :) Okay dia beli rumah yg patutnya aku duduk skrg. Dlu arwah abah dah beli rumah tu. Tpi terpksa jual balik sbb dia dah pergi :') So kiranya Uncle Zahid nie beli rumah nie dri mama lh. Ouchh, touching skit aku tgok rumah tu haha . Btw sedap gila ayam kunyit dia haha okay aku penat gila hari nie and sumpah happy nak mampos tpi jealous still ada haha okay bye!

#Syapik kau mengecewekan aku :'{ < /3

No comments:

Post a Comment