So Sick

Hey , thanks add :)
Welcome :)
Stay mana?
KL
Age?
16
Ouh, nice to know you :)
Nice to know you too :)

Khabis. So boringgg -,- Haha tu perbualan dgn org yg sombong , btul tk? Kan kan? Haha kalau sokong ckp 'WA SOKONG LU' . Bhahaha k sengal -,- Semua mimi punya pasal aku dah terikut ayt tu == Back to the topic, kalau dapt yg peramah best lah. Boleh bukk cerita mcm mcm dgn org yg peramah nie :) Mcm aku hikhok hikhok :P Kbaii dah nk bukk topik psal smlm heee :D


Nmpk tk aku mcm bru lpas mandi dkt batu 12? Hahahaha, yeahhh memg mandi pun smlm :P Tpi main hujan je muahaha (Y) Diorg ah sengal -,- Nk mandi hujan, mcm tk pernah mandi hujan je haha so redahh je ah. Aku menggigil je kot -,- Sumpah sejuk sial. Bengap bengap je. Smpi rumah Nida, semua mndi dpn rumah dia pulak. Hahah ya Allah, lamanyaaa tk mndi dpn rumah cm smlm :P Gentle doh, last aku mndi dpn rumah tyme darjah 3 (Y) Hikhok hikhok. Childish gila kiteorg smlm. Lps tu aku ckp aku lapar, semua mcm bru tersedar diorg pun lapar hahaha then farah and babe pegi beli makan . Dah tu, makan ramai-2 dpn rumah Nida beralaskan sit motor haha dah dpt makanan semua diamm je, kelakar je :D

Mlm tu aku tido wktu Maghrib lagi -,- Smpi pagi tdi, pkol 10 hahahaha. Bgus gila kan weh? Thumbs up sikit :D Tk pergi skolah yeyey. Alahh biasalah Nurdinie Aimi kan :D mcm tk kenal pulak hahaha. Kbye. Nk skype dgn Azriq Dao nie , byebye :P

Special for A.F <3

Hey biyy, bila nk hbes trial nie? Rinduu nihh :( Jarang sgt cntct kan skrg, 2 hari sekali lol rindu youuu sygg :( Hikhok, cpt lah hbes trial yaa? Susah lah jarang cntct nie, i dah bnyk suka laki laen :( Haha, gurau gurau. Minat minat cenggitu je, tk betul pun heee. Bnyk benda nk story dgn you nie (Y) Asyraf Farizuan, i miss you so much lah bubukubabi! HHAHAHAHAHA gurau gurau, imissyoubabyyy kbaii loveyou <3

No comments:

Post a Comment