Peaceful Moments


Hi :) Eh korg, ce tgok gmbr ats nie. Apa nie? Nie monyet eh? Haha its look like monyet yknow. Comel aite? Haha diamm.

Hmm hmm imisshim :/ Monyet, i miss you. Smlm tiba-2 teringat semua benda psal you . Cried because of you again yesterday :') Suckk. Lama bhaii tk nges. Smlm boleh nges pulak :D Ada dlm 2 minggu tk nges, haha good kan kan? ;D Haha biasalah. Kayh, then aku teringat apa yg mus ckp :') Mus ckp jgn hidup dalam kenangan. Haish, masalahnya skrg banyak sgt kenangan kau tinggal dkt aku nyet oii ! Urghh ><

Kay pastu inbox aku yg ada 798 mssg tu aku delete and skrg 0 lhh inbox saya :') Dlm inbox tu, boleh dikatakan separuh dripada 798 msg lama-2 dia . Skrg dah takda! Haha. Baju dia yg aku dh lama tk pegg tu tetiba rasa nk hug pulokk smlm. Aha damnn it. Seriously saya rindu awak, monyet :') Kalau dpt undur masa kan, aku nak aku dgn kau nie bestie jeee mcm buln 12 tahun lpas, buln 1 tahun nie. Serious. Kalau kita bestie lagi, smpi skrg kita boleh tahan tau tak? Kenapaaaa lah awk melamar saya dlu kenapalah :') March - August

Nk dkt dua buln dah saya hidup tanpa awak. Nie yang awak nakkan? Saya cuba jdi kuat untuk awak :']

No comments:

Post a Comment