White Blank Page

Ah haiii guys :) Okay saya dah okay. Smlm emo nk mampus. Nk mati pun tkda mcm tu haha k joke. AF, kawan kayh? ;D Hihi, loveyoukawan :) Btw, you tgok jelah berapa lama i boleh kekal dgn Url you nie, dgn favicon you lgi, haha wait and see bruhh ;p

Smlm en ite story-2 dgn Cha :') Hee thanks a lot Syahirah Ahmad sudi dgr story-2 kita and sudi bagi kite semangat nak bangun balik :') Aku ckp Dae setan. Dia backup Dae -.- Dia ckp Dae tk setan :/ Dia ckp dia nmpk keikhlasan Dae waktu dgn aku dlu :'| Dia ckp dia tk dgr sebelah pihak, dia dgr dri bnyk pihak. Pihak yg dikencing oleh Dae kah? HAHA, dia ckp memg Dae buat semua nie ats alasan dia sndiri. HAHAH dlu aku percaya lah mcm tu, skrg tidak lagi ;') 'one day , he'll be sorry for letting you go '. What goes around comes around kan Cha? Hikhok. Sekejap kita kt ats, skejap kita kt bwah ;)

Okay tutup cerita. New topic.
Guysss, omg :O Aku bru beli bku nie ;p Novel paling tebal pernah aku jumpa. Seribu lebih bhai muka surat dia. Mau tk lebam lah kan, tpi nk try hbiskan masa cuti seminggu nie jugak! :'> Serious gempak oh cerita dia. Khuzairi(watak utama) dlm cerita nie sumpahhh lah, mcm malaikat, perfect gila perangai. Dia sbr je kot dgn isteri dia, isteri dia tu padahal slalu gila maki hamun dia. Guna aku kau lg dgn dia, harap muka j lawa -.- Sumpahhh weh, ce korg baca T.T Mesti lpastu korg rasa teringin gila nk kawen dgn Khuzairi tu. Haha, dahla handsome, doktor pulak tu ;p Tpi enn...

Ada lagi ke lelaki mcm tu dlm dunia nie? :') Yg penyabar mcm tu, handsome, ada adab, ada kerjaya, sweet lagi. Packej bhai! Alah, kata novel je pun en :| Aku rasa dah tkda laki mcm tu dlm dunia nie. Serious. Kalau ada, aku nak kay? Haha korg jgn amek! ;p Nty kalau maki dia ke merajuk ke tnak buat kerja rumah ke, tkde lah laki tu melenting haha dah mula mrepek okbaii.

No comments:

Post a Comment