Champagne Showers

#Inilah yang dikatakan muka bajet sweet and bajet amoi. Puihhh -,-' *RumahElis

Selasa

Kayh. Duk rumah sajoi -,- Then Nida & May dtg. Lepak lepak . Then mimi makeup aku dgn Nida whua whua tk blah nyah! Haha dgn blusher apa semua kelakar weh. Then kiteorg tgkp gmbr :3 Zaty and Mimi jadi photographer, aku & Nida bajet bajet model, sumpah tk blah -___- Ngehngeh, petg tu lepak seberang. Whoishh, boring makkk .____. Aku tktau asl skrg seberang mcm boring gilaaaa even ktsana lah banyak jalan, kat sana lah bnyk rumah mmbe. Ptuihh, aku syg Samudra jugak muahhh sikit hahaha :*

Rabu

Kayh zaty ajak pegi Giant. Nk beli tettttttt. Okay tk boleh mention apa dia, takut Ayyee baca -.- Kiteorg date dua, so suweeet en? Dahla kebetulan gila aku pakai bju Superman dia pun sama. Ngok zaty ngok. Time nk blah dri Giant tu elok Elis text ajak lepk skali dgn dia and Farah dkt rumah ke2 diorg, rumah Cik Satrah la en. Skejap je lepak situ then pegi lepak rumah Elis. Petg sikit Nida dtg. Okbai. Malam pegi psar malam. Okay penat gila -___- Mulamula pegi pasar beli makan then pegi amek Dkna kt rumah dia. Rumah dia kat selasih sana dkt dgn kubur. Jalan kay jalan. Aku mls nk bwak kua moto -,- Then patah balik pegi psar malam. Kayh sangat penat. Pastu hntr Dkna balik .____. Ohhh im dying. Haha takpa lah demi adikku sayang, lautan api sanggup ku renangi. Cehh -.- Tpi aku hntr dia smpi padang selasih je then jumpa Farah Elis Wafiy kt padang tu,suruh Farah hntr pulak smpi dpn rumah. Kayh balik rumah balik, Farah hntr guna motor Elis. Kayh penat =____=

Khamis

Pegi Giant again -____- Dgn Cik Satrah, anak cik satrah (Ina), Elis, adik elis (Haziq) and Farah. Kay tah apa mimpi diorg kiteorg lepak food court je. Diorg makan, aku melantak aiskrim :* Time balik pun beli lagi dua aiskrim kt pintu giant tu haha yeahh heaven babe :D Kayh pegi batu muda lpas tu dgn Farah, pegi pos laju. Tlong pos kan barang Cik Niza, jiran Farah merangkap mak Elis. Baik en kiteorg? Ngehngeh, serabut much kt sana. Then balik tu beli aiskrim fav akuuu ! <3 Haha aiskrim lagi --' Nie aiskrim pop je babe, watlek. 545 mcm tu pergi amik Nida babehh. Aku pakai baju Elmo hri nie, dia pun kebetulan. Tk rancang nyah. Haha tepok lah, smlm sama dgn Zaty, hri nie sama dgn Nida. Err, jumpa Mukhriz kt kedai, dia ckp kembar ke something liddat ah. Haha yea, Nida memg kembar saya :P Jealous? Godai -,-

Jumaat

111111 :) Gerak rumah Nida dgn Zaty. Haha sampai je mangkuk ayun zaty tu makan dlu. Pfft, then masuk bilik on lappy bukk link nie . Haha kiteorg baca sama sama. Ergh act kebanyakannya aku yang bacakan untuk diorg. Haha takut gila baca -___- Korg ada bran? Bukk baca stiap benda dlm tu! Come on, aku cabar nie! Kbai. Lpastu kiteorg belajar belit Pashmina. Aku dgn Nida lah belajar. Zaty jadi cikgunya. Haha thanks opah, lapyuuu :* Thanks ajar Upin & Ipin kay? Haha #nida upin aku ipin :P Kbai mlm tu pulak. Teman mama hntr atok naik bas dkt Greenwood. Tggu dri 915 sampai 10 -.- Pfftt, mp4 aku setia melayani aku dlm kereta <3 Sambil dgr lagu Retak - Ella sambil merenung bulan. Hahaha bulan sungguh cantik :P Kena pulak dgn lagu. Hati ini hancur dan luluh keranamu, tergamak kau berpaling dan teguh memilih dia, semenjak hatimu dicuri gelita. Wallawehhhh cayalahh babe :P Muahahha, mcm bongok doh -____- Tpi gentle memg aku layan perasaan tdi dlm kereta, bulan punya psal lah aku layan perasaan -,- Kbai.

No comments:

Post a Comment