Get Crazy

Hiiiiii x)

Rabu

Act nk pegi sekolah tapi tk jadi. Hmm aku ada sbb aku sndiri :') Girls, sorry sbb bg alasan sakit perut. Sorry sgt. Tk sakit pun, yea aku tipu lgi :') Aku ada alasan aku kay and buknnye sbb aku mls. K dah. Hri rabu nie pergi lb dgn diorg. Damn bored kat sana. Aku tkde mood, Nida pung :) Nais la en, pegi sana tk buat apa! Nseb ada Kak Lin, penceria suasana x) Pegi 3 moto. Aku naik dgn babe. Hikhok bercerita dgn dia mcm mcm. Hukhuk :P Kay then pkol 5 semua dah balik rumah masing-2. Aku je stay rumah Nida jap. Kiteorg kalau berdua memg tk sah kalau tk gelak kan Nida Twinnie kan ;pp Crop lah seksi lah hahaha sakit perut doh ;D Mlm pulak pegi pasa mlm dkt rumah aku tu dgn Nida. Kiteorg pkai baju Superman -.- Dari depan smpi belakang kena kaw kaw dgn peniaga-2 dia. "uweyy awek superman, amboi superman sayap mana? , superman terbang wohoo" and many more -.- Tension je aku. Then round kali ke-2 dgn Nazrul kurg sikit dah, tpi still ada mulut-2 yg nk makan kasut size 8 tu -,- Haha, tk kesah ah kbye.

Khamis

Duk rumah all day =..= Nais en ?!?! Hahaha, tkde lah whole day, mlm tu kua :P Kay jp pagi pegi skts. Adik ite nye konvokesyen :) Atoto, budk budk pra sekolah nie comel comel doh. Aku geram gila ♥.♥ Kelas pra 1 perform 5 lagu. Lagu last lagu ayah dan ibu. Mata aku berair dah tpi cover je -.- Kelas pra 2, tarian sumazau. Oh damn cute korg! Zzz pra 3, klas adik aku. Menari apa tah mula tu then chicken dance. Aku gelak je tgok adik aku yg putih melepak tu chicken dance. Hahah comel pulak tgok adik aku nie :P Eh btw adik aku laki eh :) Kay then balik tu singgah Shabnam makan then balik cuci moto then onl smpi petg. Pkol 5 tido. Kay kol 9 mlm tu klua. Irfan bawak mmbe dia, Syameer. He's naiss. Lol ;p Kay diam. Setia dinie setia aimi -,- Ingat SI kau tu ! ;p Haha no more HZ bruhh -.- Haha kiteorg keling doh tdi. Kejap situ kejap sini. Zzzz, Syameer ckp Mimi kelaka lah sial ;p Mimi pulak org ckp ape ape mesty 'aku kan kelakar, aku kan kelakar'. Pfft, tefuck mii rasa nk lempang kau -,- Kay 1045 mcm tu smpi rumah . Bye untuk hri Khamis.

Jumaat

Kay mama kejut pkol 630 tu but then aku dgr bunyi hujan lebat gila. Mama tanya hujan hujan nie nk pegi jugak ke? Then i said tknak lh. Pastu sambung tidur balik :) Yeahh nais. Then bangun bangun je dah pkol 950. Straight cll diorg suruh amek. Mandi semua pegi skolah. Duk makmal. Ergh, tk buat apa pun ;D Then ckgu panggil tlong cikgu Umi dgn dua org senior f5. Okay, lebam tangan aku stapler kertas-2 tu nk dkt dua jam. Gentle, nie aku tgah taip nie pun terasa sakit jari telunjuk nie -,- Err. Kay balik pkol 1230. For the 1st time lpas hbes PMR, balik pada waktunya. Err tpi aku tk dtg pada waktunya ngehngeh okbai :D

No comments:

Post a Comment