UPSR : Back to 2008

p/s ; entry panjang

Hi and Assalamualaikum. Hmm, korg ada adik UPSR tak? Ada? Mesti result adik korg bagus en? Result adik aku teruk gila kot :'( Jauh gila dgn result aku 3 tahun dlu. Result aku dlu Alhamdulillah bagus lah, straight A's :') Tapi sampai adik, hancur -____- Mama tahun nie pun mcm tk terlayan sgt adik aku tu. Busy myb? Tktau lah mama kecewa ke apa dgn result dia nie sbb skrg mama tgah jaga SPM .___. Tapi aku rasa mama okay kot. Sbb anak dia yang sulung dah berjaya dpt 5A dlu heee ;')

Nk cerita psal time amik result dlu :') Haha mulamula semangat dol pegi sekolah. Tapi then tiba tiba nangis sblum dpt result lgi -___- Ya Allah, apa benda lah aku nie. Hahah aku nges dgn Wana :D Then aku pegi dkt Nai #currently studying at Hillcrest, Elly #currently Taman Melawati and Wanie #currently Gombak Setia. Kayh diorg bestie tapi masuk f1 semua berpecah skolah :/ Diorg tgok aku nges then diorg pun nges jugak. Ngehngeh. Aku nges bukn apa, aku teringat 2 hari sebelum tu aku ad dpt text mcm nie ;

Bahagiakanlah ibu bapa kamu sebelum mereka pergi buat selamanya

Aku cita benda tu kt diorg lah diorg nges. Pfftt sorry guys :'| Kayh then ada pengumuman suruh masuk kelas masing-2. Dlm tu pun aku menangis lagi -,- Apa punya hati lah lembut sgt. Then nama first cikgu panggil nama aku :'| Mau tak menggigil bhai. Pegi dpn. Ckgu senyum. Cikgu ckp kenapa nges, nah sign kat sini. Aku sign. Tapi aku tk nmpk lagi result aku. Sbb mata aku berair kan.Then ckgu ckp tahniah. Aku bwak slip aku duduk. Aku tgok result sama-2 dgn Wana. Then dia ckp kau 5A ! Aku nges lgi kuat time tu then aku straight cll arwah abah. Aku menangis. Abah ckp congrats semua. Then mama cll ckp congrats. Pastu mama dtg skolah.

Aku peluk mama semua. Then sblum balik pegi jumpa Elly Nai Wanie kejap, yelah diorg lain kelas dgn aku. Jumpa sapa tah lagi. Oh haa jiran sebelah rumah aku yg sekarang bajet gila bab , dia dtg jumpa aku ckp Wey dinie. Congrats. Aku minta maaf tau sebelum nie slalu ejek kau semua. Aku ckp tkpe, sbb aku pun slalu ejek dia. Dia 4A 1B. Aku dlu selalu gila gaduh dgn dia -,- Err biasalah kan zaman kanak-2 ejek mengejek. Skrg even dia sebelah rumah lagi , memg lgsg tk tegur dah -____- f1 tegur lagi. Naik f2 smpi skrg hancus.

Kayh smbung. Then balik rumah dgn mama. Mama cll Cik La, mak sedare aku. Mak sedare aku nges-2 ckp anak dia 5A jugak \lany/ . Alhamdulillah aku dgn cousin aku straight a's :') Lunch time kot time tu, abah balik kejap. Dari Cyberjaya kot :') Semata-2 nk jumpa aku. Hee terharu bhai. Mlm tu dinner besar lah kan. Happy gila wehh hari tu! Sumpah. Aku tk expect pun aku dpt 5A act. Mama and arwah abah pun expect 4A je. Pfft -,- Tapi Alhamdulillah lah kan :') Aku rindu arwah abah :'[ Kbye.

No comments:

Post a Comment