Waiting Outside The Lines


Hello . Semakin hari semakin emo. Kenapa kau nie? Hhah watlek watchill (Y) Semalam aku emo nak mampus weh. Org nk mampus pun takda mcm tu. Gentle, aku try nk tidur tapi tk boleh. Air mata nie tknak berhenti -.- Dgn tk pk apa apa, aku keluar rumah. Keluar blik mcm tu je. Mama buat tk heran je so aku turun lah, ingat nenek dah tidur rupanya belum T.T Dgn selambanya aku bukk pintu nk keluar. Nenek tanya nk pegi mana, aku ckp amek angin kat buaian. Haha buaian kepala hangguk kau!

Tah kemanakemana -.- Aku bukk kunci pagar tu selowww hbis doh. Mcm perompak je aku rasa hahahha. Aku jalan sorg sorg. Cll nida gayut gelak apa bgai. Kredit akhirnya kelautt. Haha tepokk sajoi. Tkpe, tension macam nie bukn slalu. Tk pernah pernah aku nekad mcm smlm. Time tu dahla pkol 12 dah -,- Nida pun ckp aku tk pk panjang. Eleh watlek (Y) Bukn lari rumah pun. Jalan jalan pegi kedai beli aiskrim je.

Aku yang penakut nie pun main redah je smlm. Gentle perasaan takut tu hilg mcm tu je. Haha tension punya pasal en. Aku rindu semua org doh smlm. Yes semua. Urghhh. Abahh, i need youuu i miss youuuuuuu :'[ Abah tau tak sejak abah takda, semua org mcm nk amik kesempatan dkt along, nk pijak along. Mentang along anak yatim kan. Semua nk dajal along. Benci hidup mcm nie :'{

Aku tahu aku anak yatim tapi tkpayah lah pijak aku dajal aku. Korg taktau ke kalau menyakitkan hati anak yatim dpt dosa? Haha korg tahu pulak dosa pahala en? Sampai mati aku takkan lupa apa yg korg dah buat even ada yg dh jadi mmbe baik aku ke apa skrg. SEMUA BENDA. Gentle. Eh watlek, aku bukn pendendam tapi aku bukn seorg yang 'FORGIVE AND FORGET' . Aku nie jenis 'FORGIVE NEVER FORGET' . Eh aku ckp je, jgnlah marah aku pulak :D Kbye peeps.

No comments:

Post a Comment