Friendship


Hi t(-.-)t Haha tgah tgah hari mcm nie dah bg f*ck. Okay tukar simbol. Start sekali lagi k.

Hi :)))) Hahaha ambik kau, fake smile hbes -,- Okay mood sekarang gentle mood paling lanciaoooo. Haihh thanks Farah & Nida tadah telinga dgr aku maki hamun segala smlm -,- Kesabaran hilang hbes dah wey smlm. Adoiii, fugima sungguh lah. Okay tadi baca blog Izaty Hasnusan , boleh pulak latest entry pasal 'Friends' , memg straight ingat sekolah and result yg bakal ku ambil tk lama lagi lah kan :(

First sekali , aku ingat Wani. K tipu jugak kalau aku ckp aku lgsg tk rindu friendship yang kiteorg bina dari f1. Okay memg menipu besar. Straight teringat kes time sound dia dlm kelas dan dia hanya terdiam seribu bahasa. Straight ingat segala macam. Sama sama dgn Izaty perli dia dlm bilik tayangan. Pheww, terasa jahat. Terasa hmm ntah menyesal tu tak ada. Bak kata Izaty lah , takkan baiknya kiteorg semua nie . Semua dengan EGO masing masing. Semua dengan ego yang tak mahu kalah. Mcm mana nak baik? Btw Wanie, fyi hm hm aku dah tk dendam , tak rasa apa dah pun. Aku err dah maafkan kau :) *even kau tak pernah mintak maaf hahahahah cembuduh*

Second sekali *ada pulak ayt tu* , aku ingat 3C :') Aku ingat 2C :') K tipu. Tk ingat 2C, aku just ingat MH. Kenangan terindahh *cehceh* dgn dia dlm 2C. Haha tinggal kenangang sajoi ! :'D Benda takkan boleh terjadi balik kan? Kbai. Yaa dalam kelas 3C tu, aku memg tk ada sesiapa. Aku ada Babe, Ajim, Amin, Famy and Iera je. Termasuk aku dah 6 org. Haha layak jadi 6 Jahanam jugak O.o Ricky hm tak lama kau jadi classmate aku kan :( Tpi papepun, thanks a lot. Selama jadi classmate aku, kau kawan yang cukup membantu :') Yg selalu ada bila aku.... Yg selalu aku guna untk...Aku sayang kau Ricky, even time f3 tu tak da ah rpt mcm f1, f2. Aku tak pernah pun lupa kau mcm yg kau ckp tu ('; Iera even jarang dtg sekolah, tapi bila dtg memg kecoh lah. Haha rindu kau Iera :')

Ajim Amin? Ajim sisiall kuat perasan yg suka kacau tidur aku dgn menjerit kuat kuat mcm nie "Dinie Dinie! A*** datang tu! Wey bangunla!" . Hahaha Amin yang selalu ada bila aku gaduh.... Yang setia ada dpn aku bila aku panggil dtg dgr cerita aku. Famy yang hahaha. Okay yang Famy tak blah. Time belakon apa tah dgn dia, aku buat gedik gila dgn dia. K ada sbb hokay. Sbb dlm kelas aku tu, aku dgr dgr ada yg perasan Famy suka dia. Mwhehe, apa lagi bila dah dpt satu group dgn dia, memg aku jealouskan budk tu hbes hbes lah. Kehkeh, Famy tktahu rancangan jahat aku. Sorry Myy >;) Okay suddenly rasa rindu nak naik BMX kau myy -.- Aku balik KL nty, nk serang rumah kau pinjam BMX boleh? Hahah :P

Hmm tak lupa jugak Shakey. Yg selalu dtg dkt aku tanya aku okay tak semua. Even tk rpt sgt, tpi dia sangat caring <3 :') Wahaha saya sangat rindu sekolah D; Okay padan muka. Bahana tak pegi sekolah lpas PMR. Padan muka padan muka -,- Tahun dpn nk classmate sama lagi boleh?! Semua jangan pindah boleh?! Nk Ajim, Amin, Ricky, Famy , Iera, Babe jadi classmate lg boleh?! Kalau dpt sekelas dgn Nida, Zaty, Farah, Mimi semua lagi lah jahanam haha tpi mesti gempak gila en en :D

K panjang gila -.- Akibat rindu sekolah dan kawan kawan yg teramat. Entry pun jadi panjangg nak mampush hahah :D Kbai people. Kaum Adam, jangan lupa solat Jumaat ;)

No comments:

Post a Comment