I'll Always Stay


Halu halu! Hahaha, tk blah k tk blah. I'm so happy right now okay ;) Don't spoil my mood k?!! Lama bhaii tk rasa mcm nie :D I can't stop smilinggg lah baby! I'm hoping :) Tapi tk berharap sgt. Awh, thanks anyway. Seriously, hari nie je kau dah buat aku sedih and kau dah buat aku senyum and jadi gila bongok jugak malam nie :) Thanks a lot <3 Terasa makin syg dkt kauu ♥.

Tadi ada ceramah denggi nyamuk segala bagai -.- Apa kejadahnya , aku rasa setengah jam je. Apa motif lahai buat. Aku tk dgr lgsg act :) Sibuk main BINGO, SOS dgn Nida dlm library tu. Bongok oh Nida nie, geram je aku lawan dgn dia hahahar. Petg tu haa pegi melepak lailai . Skrg aku jarang dtg seberang, *sigh* sgt bangga. Jumpa mus -.- Mana nk ckp dgn aku dah skrg hmm hmm kfine ;( Touching macam perempuan -.- Aku ngantuk tdi, tidur kt rumah mimi time Mus sebok bergosip dgn miminidababe -.- Memg tk tidur ah kalau konker sofa sorgsorg. Baring lagi. Diorg kongsi kot hahar. Tu pun memula duduk dgn aiman. Pas aku baring aiman bla hahar aiman bengang je terus bla main ps2 sorry aiman omey x) *apakejadahmasukbabsofalakweh* Tapi tidur ayam je pun! Sbb mus nie gosip mengalahkan perempuan, dah la bising haiyaa.

Eh yknow what, tahun nie saya ada seorg junior f1 yang sangatttt lah omeyy orangnya :) Seriously. Abg dia classmate aku dari f2 smpi skrg pulak kot -,- Tapi abg dia tk omey mana, adiknyaa omey sgt Haha gduh dgn dia siapa lagi omey bagai. Aduh gentle k, dia lah junior aku pling omey dalam dunia nie. Haha sila bangga skrg k alip. Lulz. 1st time jumpa dia, aku ingat lagi. Dkt restoran dkt btu muda tu, ak tk ingat nma kdai tu. Memula aku nmpk abg dia and akk dia pastu aku nmpk dia. Terus terdetik dlm hati ; Eh adik dia ke? Bapak handsome doh!

Hahah start tu, bila aku nmpk dia ride sensorang hritu, aku tny zaty, apa nama dia. Then baru ingat penah jumpa dkt restoran tu. Alahai, benda tu dah lama aw. Baru hri tu aku add dia , hahaah. Tadi dia baru list aku jadi sister dia whoa whoa , kan untung kalau dia nie memg adik aku. Sbb omey gilaaaa aduhaiieee -,- Bila aku ckp dia omey dia tk caya, aduhh tolonglah percaya k wahai alip? Awok sangat omeyyy ok!

No comments:

Post a Comment