I Miss Us


Hi :> Hari ni Khamis, semalam Rabu hahah. Sakai. K smlm hmm ya Allah, sepatutnya pergi pasar mlm dgn kak jyma tapi tapi heh tah macam mana tk jadi, Kak Jyma im so sorrrrrrrrry. Seriously, nti ite cerita kenapa :') Aku duk taman dpn rumah Sheila tu sensorang semalam hahah yes, i cried :') Sbb serabut dgn msg yg aku dpt pkul 8 tu. Huh, dlu kat situ tmpt aku lepak dgn dia lepas balik pasar malam -,- Main buaian la apa la. Lama k aku duk kt buaian tu, air mata mcm tknk berhenti :/ Dah la orang ramai lalu lalu situ, untung malam, so mmbe-2 yg kenal pun tk perasan aku ahahakz. Dlm pkul 9 aku txt ipan, baru nk mengadu en lek lek dia cll.

I ; Mi, kau kt ne?
A ; Kt padang
I ; Padang mana?
A ; Dpn rumah Sheila tu
I ; K tunggu jp, jpg aku sampai
A ; Hah takyah la, aku nk balik dah pun
I ; Tunggu ! Tunggu jela, jpg aku sampai.

Tak lama pastuuu dia pun dtg dgn si Azriq annoying. Untung ah azriq asyik bahan 'ada orang tu main buaian sorang-2' dkt twitter, kt im. Bongok! -.- Ahaha, time Ipan dtg tu aku dah stop dah pun ngis, k aku susah skit nk nges kalau ada org hewhew. K thanks once again Ipan & Azriq sanggup dtg jauh jauh :') Even aku tktahu apa senanye motif kau dtg, tapi mesti sbb tknk bg aku sedih en? Hahahaha perasan :p Apa apa pun, thanks okeyy ^^ Hahah tpi smlm time main buai laju-laju dgn Dao tu sumpah released. Dah la smlm langit lawa, ada bintang. Best gilaa!! Kalau lah tkda rumah org, dah lama aku jerit kuat-2 dah.

K blahbla~ Hari ni hahaha bapak serabut sial :< Time math berganda-2 serabutnya. Seriously, dah la tak paham satu hapak, aku duk diam diam jela. Terus plan tknk masuk sc. K memg wa tk masuk la en, haha serabut gilaa, bukan sengaja nk skip k.. Serious, kau ingt aku pemalas sgtt ke? Serabut lah bodoh, kau kena phm -___- Untung ah ada org ckp aku campurkan masalah peribadi dgn sch, dey agak-2 ah kalau dah jadi cemnik, mesti ah serabut. Bukan sengaja nk campurkan, memg akn terpk ahhh! -.- Duh tolong lah, saya manusia biasa yang mempunyai masalah k :(

Akk sayang kau N, tolonglah kembali ;( Hukhuk, seriously. Kau yang paling akk sayang tahu :-/ Sumpah akk tkleh terima doh bila kau ckp 'Harap lepas ni kita takda apa apa'. Ingt balik ayt kau tu, merembes-2 air mata ni keluar tahu :/ Tolonglah, kita jadi balik mcm dlu boleh takkkkkk! Ya Allah dik, kalau akk tk syg kau, tk makna akk nk serabut pk pasal kau smpi skip kelas weh :/ Kau cuba phm akk sama boleh tak... Time Farah cerita yg kau tegur dia ckp hi senyum apa semua, tu pun aku dah cukup jelly semua :/ Sepatutnya kau senyum kat aku dik, kau tegur aku, kau lambai aku...Seriously, bukannya kau pandang aku then jeling, bukan!! Txt akk please, ckp kau tkkan tinggalkan akk lagi, ya Allah :'[

Don't leave me like everyone else did :'< Bapak emo entry nih hahahaha k ah bye :'}

No comments:

Post a Comment