When We Say

Salam and hi readers x)

Happy mood. Sad, bengang and etc menguasai diriku sekarang :> Sila cakap 'nais'~~ Happy sbb wa dgn adik omey wa dah ok, sedih sbb aku rindu dkt N, bengang sbb N ego sangatt~ Mana N yg dlu doh, bak N yang f2! Tak ego sgt. Haih aku risau Alip nie tahun dpn ke tahun dpn lagi satu ke perangai dia jadi ego gila mcm N cemana...Sekarang nie boleh ah kalau gaduh dia yang mintak maaf dlu, lepas ni kalau dia ikut jejak langkah N cemana... Oh God, dear Alip, tolong jangan jadi ego macam dia. I hate it. Lantak ah N tu en, ada gf lupa aku, well aku kakak je bukn sesiapa pun, tk special cm Kak Nida dia tu ahahaks k boring boring boringgg~~ Well N, just wanna let you know, I will always love yaaa sbg adik yg sgt sgt ah bagi dorongan time aku baru tkda papa dgn dia, aku hargai weh hargai~ Aku sentiasa syg kau k even kau dah tk syg aku ;/ Aku sentiasa menunggu kau ajk aku lepak k. Aku menunggu dgn penuh kesabaran, aiceceh. Aku tunggu bila kita nak ngam macam dlu, hm... Haha kalau rasa kau pinggirkan aku boleh buat kau happy, then teruskan. Anything for you my dear N :'}

K boringggg!!!! Hahahaha. Hari ni sch boring. Sgt boring. Tpi tk boleh lawan keboringan pada hari Selasa iaitu esok, kami akan pulang pada jam 1:50 ditambah pula dgn kelas tambahan add math sehingga jam 2:50. Dummm! *pengsan already hahahar. Benciikk ah! Rasa nk skip je -___- Tapi masalahnya add math masuk sampai bab 2, kiteorg bab 2 baru masuk tadi... So kena dtg ah. Kiranya kelass add math dua jam esok, ohhh heaven -.- Kkk sgt heaven en haha boringg lalala boringg. Zzzz.

Eh babyboo ite en tk layan ite hari ni. Touching sebulan dgn you tahu!! :( Hahahaha gedik doh aku skrg~ Biar ah dgn babybooo i je pun ahahaks. Ye kami tahu kami fakers terhebat~ Kiteorg memg pandai berlakon sampai semua org ingt real ahahah ! Seronok betul tipu semorang kbai!

No comments:

Post a Comment