Zzzz

K hi hello assalamualaikum. Nk update blog jap lepas nie gentle wa off. Kejap je nie kejap. K hari nie sch. So shad. Ite pegi sch dgn Narul hewhew. Pegi dgn dia awl je. Smpi pegi dgn Elis and Farah, masuk masuk sch je dah doa , masuk masuk je kena tahan --' Nais en. Kbai. Then belajar cem biasa. Tpi banyak gilaaa ah merayap tadi, well saya kaki rayap, harap maklum :b

Smpi waktu last skali, cikgu tadaa. Nais. Waktu last pulak, memg best ah en. Lepak luar klas dgn Mimi and Nida. Lama sikit baru pegi PIBG, lepak dgn Alip haha adik saya omey mcm biasa k :p K time balik. Balik dgn Narul tapi...Dia enoying, saya benci. Tahu tangan dah ketul-2 skrg. Tuih :b K petg. Pegi sch. Alip ah gedik suruh pegi sch, tk pegi kang touching. K pegi ah en. Kblablabla, hari nie banyak lepak dgn dia ah :b Pkul 430 cemtu ot, aku cha nida babe bosan en tunggu mimi farah kawad, kiteorg pegi rumah Nad tengok katalog. Sampai pkul 6 gak ah. Haha, lawa lawa weh barang dia ;b

K petg. Tunggu dak petg balik en dpn rumah Elis then nampak ah Alip. Teman dia g pasar jap. Jpg dia dgn Farah asyik ckp keling je siaaaa! Aku dah rimas je en. Hahaha tk puas petg, diorg sambung sampai malam time pegi sekali lgi. Dem ah en. Haha nampak Narul,dia buat bodoh. Oh nais, so you jelly meh? ;> Cembuduh k cembuduh... Benda skrg tk okay balik dgn Narul. Nais, pagi tadi elok je :> Sampai pasar semua hancur. Kena perli dgn hisyam kat pasar 'Berapa banyak adik kau? Tak jalan dgn Nazrul pulak?'. K syam k. Benda kau tusyen en dik? Sebelum ni aku ajk semua kau ckp tusyen then tadi leh lak nmpk kau... Pastu kau boleh reply text 'pegi ah kt alip'. What the.... Kau tahu aku pujuk kau cm org gila sial. Benda aku ngan alip tkde ah rpt cm aku dgn kau, kau layan aku cm anjing tpi aku je cm batak asyik nk gak dgn kau. Sebelum nie semua apa aku mintak maaf. Semua aku mengalah. Bodoh siaa.

Memg aku je jaga hati org, org takyah. Aku tahu kau ada prob dgn Tiara, aku mls nk bikin kau sakit otak lagi tpi dah cemni kau blas. K dah ah en, aku nk buat apa lagi. Kau pun apa semua ajak Nida je, kau pk aku tk terasa ah? Tk terlintas pun kat pale otak aku nk lebih kan orang lain dari kau. Kau tengok ah gmbr tepi ni pun, kau gak laki 1st tk pernah turun-2 even kita gaduh ke apa. Kenapa kau tk pernah nmpk sial? Sorry ah aku kau en, kau uji kesabaran aku gila babi doh. Sorry ah kalau bikin kau lagi serabot en. Tkpayah pk hal aku. Kau setel je hal kau dgn Tiara dlu. K. Bye.

No comments:

Post a Comment