Safe & Sound

(via: fashionsociety)

Assalamualaikum and Hi~

Hari ni Sabtu :D Dan harini sekolah -.- Pfft! Haha aku pergi lah weh welamak kewl en en? ;D Hoho and yeah truth to be told, this iz my 1st time!! Hahahaha, ni pun pergi sbb nak pegi buat oral k -.- Diorg ckp cikgu ckp kalau tk wat harini, nti kena tolak separuh markah heh ku tak sanggup, tak sanggup~ So pergi ah -.- Dah la wa tidur lambat, pkul 3 kot sbb otp dgn dia tu. Memg ingat nk tidur kt sch ah en. Leklek, ya Allah cergas nak mampus kt sch. Jalan sana jalan sini. Memula subject PD. Ok je elok dlm kelas. Then sampai waktu lpas PD tu, math. Tak masuk pun. Mimi pinjam moto Aiman and Nida mintak pinjam motor Arep then kiteorg keluar sch kejap. Pegi rumah Mimi pastu g photostat je pun. Heh, ada gak dak lain tk masuk Math. Masuk pun tak faham buat apaaa. Kalau masuk, tak faham then tension tak dapat masuk otak mencarut carut then kutuk cikgu buat apa en. Baik tayah masuk terus, kurang sikit dosa hahahaa LOL wth im talking about. K

Merayap mcm orang gila, lifeless , useless and heartless. Zzz banyak kali pulak jumpa dak tu -.- A'ah yup, N tu lah -.- Aku sakit hatiiii gilaaa!!

M ; Eh eh lawanya jam
N ; Lawa en, akak kesayangan kita punya
M ; Oh yeke, kita nak jadi akak kesayangan awak jugak boleh?
N ; Boleh boleh tapi yang sorang lagi tu tak bolehh

Time ni serious rasa nak rembat je dua dua tu. Gilaa punya bersubahat buat aku sakit hati. Ha ha K. Adik kesayangan ye Mi? Heh amik ah amik amik adik kesayangan kau dgn Nida tu -.- Siapa kisah. Ugh. Tak kisah kenapa hati berapi en? Tak yang sakit hati tu Nida dgn Mimi ni pesal cm bekup dak sepet tu, gedik gila -.- Aku taknak bekup lak heh lagi semua nk jealouskan aku. Ehhhhhh?! Jealous?! What dinie what! Hahaha K KK. Lepas rehat, Agama. Belajar. Mimi dah mengantuk cm apa. Aku dgn Nida gelak memanjang. Haha, k. Lepas agama Bm. Tak masuk. Lepak kat pondok nun. Tah menda balak mimi dgn Didi ni merepek, pasal G akmal la, sally silly haha. Aku tumpang gelak jelah mana yang aku faham -.- Time sivik, masuk kelas. Kiteorg masuk kelas sama sama dgn cikgu, suwet en? :p Tak belajar. K

Time Bi. 10 minit tunggu, cikgu tak masuk masuk then semua cam fedup kiteorg pegi cari cikgu dkt bilik guru. Heh boleh pulak teacher cakap 'saya malas nak masuk kelas' ahhaha ngek gila. Kiteorg paksa baru nak masuk. Dah ah hampir separuh dak kelas datang semata-mata nk buat oral. Teacher boleh bantai malas. Whoho -.- Then dah masuk buat ah oral. 1 minit je, best tak best ah ;p Dah ah kelas 25 je dtg daripada 46 kot. K pastu balik. Siapa buat oral dlu boleh balik. Amier dtg pujuk hahahah. K tak tak, senanye dia dtg nk bagi nametag dkt Nida then dia pun start ah dia punya 'kao hengart kao comel' tu. Hahahaha k aku mana leh marah org lama lama. Zzz. K habis. Bye.

No comments:

Post a Comment