Starships


Salam and hi kawan hi x)

Ngehehe. Lama tak update. Dah berkurun rasanya. Ceh. Tipu je. K. Sabtu haritu. Sepatutnya hang tapi tak jadi :( Haha so petg tu ite pegi karok~~ 4 minit sebelum masa habis, Hisyam sampai :O Hisyam & Namie memg boleh bongok lagii merosakkan lagu je! Haha sumpah bongok. Buat lagu Next To You tu macam lagu hardcore je jerit bagai -.- Lol. Ok malam en pegi ww -.- Just nk pegi Popular! Ok mama dah boleh tepuk amai amai dah. Rembat 2 komik ngehngeh. Komik tu senanye aku dah baca tpi aku baca yang org punya. Tk puas hati so beli bagi jadi hak milik sndiri x) Best ok, sedih gila babun! And mlm tu... Ajim text!! Weh so happy! Ajim sumpah aku rindu kau senanye x)

K habis. Ahad. Ite hang dgn Ipan x) Yee memg seronok hang dua org. Haha kiteorg tak date ok. Rapat rapat mmbe, apa salahnya. Ye dok pan? -.-t Kiteorg tengok JANGAN PANDANG-PANDANG!!! Hahaha sumpah lawak sial. Pecah perut aku. Jalan cerita dia tk ada sgt tapi sbb ada Zizan en, cerita tu mcm best gilaaaa sbb zizan je!!! Hhaah k semangat. Bye. Hahah malam pegi ikut mama cari jalan pegi Kl sentral . Lol. Pastu pegi makan dkt Bolton hahaha kenapa aku rasa cerita aku mcm bongok sikit ni. Kbai

Senin. Hahaha skolah. Tak kena meritt!!!! Jyeahh!!! Haha semangat. Padahal kuku panjang aw. Ntah, mybe sbb kiteorg beratur kt line dalam. Selalunya line scond last -.- Hm kayy. Aku dah tk ingat apa apa lagi yg jadi hari isnin... Hari selasa. Hahah, hahaaha, hahaa. Pegi buat kacau dkt dak dak krs :p Cari pasal dgn amier, alip1, and alip2. Haha sumpah skrg aku mcm tk leh stop je dgn ayat 'kau ingat kau comel?'. Lol, contoh mcm 'kau ingt kau comel duk sebelah kolam?' 'kau ingat kau comel minum air?' 'kau ingat kau comel ke buat mcm ni and blabla'. Hahaha amier, alip1 and alip2 je yg banyak layan aku. Tapi bila 3-3 tu dah bergabung, aku pun kalah -.- Haha tapi serious, gelak gelak j aku kena dgn diorg, diorg best doh :')

Balik tu. Haha, lepak dgn Narul kt buaian dpn rumah. Annoying gilaaa mamat ni!! Tapi seronok. Haha dah lama k tak lepak dgn dia. Kiteorg cakap guna aku kau, mygad, serious kewl gila en. Ada beberapa benda yg Narul ckp buat aku terharu senanye tpi cover baik punya. 'Biarlah dia, dia dah ada abang. Kau takda. So, aku abang kau'. 'Lama kan tak lepak lama lama dgn kau mcam ni'. and blabla senanye bnyk lagi tpi aku lupaaa sooooooooooooo haha tk kesah ah, menda rindu terlepas jugak ah. Rindu tau adik cepet ite ni. Dia lagi muda tpi nk baj baj abang dgn aku, haha gerak ah narul :p

Hari ni. All day dgn Hana. Pasar malam pun dgn Hana. Hahaha bapak banyak gelak do harini. Andy dapat idea mana tah, nama org semua ditukarkan yg belakang jadi E. Contoh, hana jadi hane. Dinie jadi dine. Haha hana bahan aku Dinner , makan malam tu :( Dem it. Kalau nida jadi nide x) Cikgu jadi cikge. Hahaha! Sampai ke pasar malam kiteorg merepek. Banyak bercerita dgn Hana pasar masa lalu, rindu weh :'}

Aku senanye takda mood. Aku rindu gila ex-bestie aku sorg ni. Rindu sgt :( Tapi tktahu nk luah mcm mana. Bila otp dgn dia, gelak gelak je tpi hati ni berdarah sebenarnya. Kalau ah kiteorg boleh jadi bestie balik mcm dlu tanpa ada halangan, sekatan. Ya Allah, aku memg saja letak tembok antara kita tpi sumpah weh bukan niat :( Sayang dkt kau memg dah tk mcm dlu tpi still syg. Sbg kawan biasa myb? Ntah lah weh. Benci betul bila serabut mcm nie :') Lama k tk serabut mcm ni. Sbb kau, aku boleh jadi serabut. Tpi bila kau cll semua aku lyn je kan.. Kau takkan pernah tahu yang aku serabut, takkan. Eh btw, sorry tak reply txt. Tak ada kredit ah 014 tu :') And thanks sbb call < /3


Yes I do :')

No comments:

Post a Comment