Sweetest Dream Ever


So yeahhh. Marilah kita bercerita pasal mimpi saya petg tadi -.- Lol yep, tidur petg tadi dpt mimpi indah ni :* Hewhew mimpi terbaik (': Sebelum ni asyik nightmare je.. Hm. K. Mimpi happy babe. So yeah dalam mimpi tuu i met N. Yeahh N la ftww! Bukan Nazrul ah -.- N lain, so please.. Kiteorg jumpa hahaha dia ajak (; Pegi Lb lolll wtf :O Ugh tak buat apa sgt dkt situ. Dia belek belek fon aku and hahaha jenuh gila nk paksa dia tgkp gmbr! And yep, dpt jugak wee tahniah dinie -.- Omey disitu. Nampak suweet je gmbr tu. Ehh. Then dia ajak makan and then kiteorg pun pegi ahhhh makan. Dkt mana? Hahaha dkt kfc yg dkt dgn ww and carefour tu hahaha kiteorg pegi tak pakai helmet lol gila punya mimpi. Agak agak ah, jauh tu -.- Dia belanja weee thanks a lot! :*

Thanks awokk! Ceh padahal mimpi je -.- Semangat lebih en? Siapa tak rindu ex-bestie laii :') Siapa tak?! Gila punya olang. Mimpi pun mimpi lah awak, aslkan dapat jap rasa bahagia tu ha ha ha -.- Dia calit tangan dkt tangan aku haaa tpi aku calit lagi teruk siap dgn cheese nye wohooo padan ah muka hahaha. Tpi gentle, time naik moto tu tak tahan. Dalam mimpi tu, weh rasa cm nak hugg pun ada... Tpi alahai dear dinie dalam mimpi, y u no hug him?!! Ehh can't can't.. Dosa! Hahah eh tapi mimpi je kan, asl tak buat suka suka hati kau? Pfft :p

Dah nk dekat setahun wey. Akhirnya kau muncul dalam mimpi aku. Awh :') I missssss you. Agak terlepas rindu ah even mimpi je pun hikk. Dear N , masuk dalam mimpi saya lagi yaaa? Jangan lupa tau! Heee thanks :') Saya lagi rela jumpa awak dalam mimpi dri jumpa depan depan. It kills me sbb awak tak tegur sayaa!!! Uhhh. K bye.

No comments:

Post a Comment