Wings

Annyeonghaseyo~~ Hahahahahha 

Weh! I think la cuti kali ni memang best gila ~(^oo^)~ What a productive holiday evahhhh. Keluar keluar keluar. Dgn member banyak keluar, dengan family pun sama. Kalau tak keluar, di rumah saja baca komik & youtube bigbang & cd bigbang. Isn't it great? Ahaha know what, aku pinjam 8 komik Shera ~.~ Dia pun pinjam 8 hahaah! Seronok oh , ada satu komik dia tu perh leleh ;'( Cerita sedih bhai~ Aigo my 5 girls sampai sekarang tak gather lagi -,- Kalau aku ada sini, ada lah yang lain takda sini. Aduii. Jom la girls before masuk 1 January ni ha :( 

Oh haa haritu kan haha cerita ni sepatutnya tulis dkt entry lepas sbb jadi waktu waktu tu haha tapi lupa. Jumaat 2 minggu lepas, aku dengan Dekna melepak dpn tv rumahku layan Bigbang. Hahaha memang sepanjang lepak cerita pasal dorg jelah. Sambil sambil tengok show diorg la kan. Uuu best oh. Aku pun dah tak ingat kiteorg cerita pasal apa sbb semuanya pasal our 5 boys je ♥.♥ Ngehngeh then hari Khamis ke Jumaat lepas tah buat muffin dengan SyahierahRarala ;D Hahahah tak boleh bla kot, lampu tiba tiba kelipkelip shera dah mcm ... penakut gila minah ni, kalah aku. Tu baru lampu doh hahahaha. Shera ckp muffin sedap :p Sbb mula mula time nk beli tepung dia ckp dia tk gemar Blueberry meh. Dah siap siap tu, lepak bilik beta sekejap ngehngeh. Pastu Shera teman pegi rumah Veed, yeay thanks sherot~


Semalam pergi Comic Fiesta!! Wuhuu. Thanks Veed kesudian ketemanan. Hahaha. Act mulamula memang nk pergi but then tetiba tak semangat tau sbb rasa cm... Uhm berbaloi ke masuk 20 hengget? Tetiba Ayyee mention ckp ada barang Bigbang! :OTerus bgtahu dekat veed, then veed ckp 'We should go weh kak!' Okay then kesana la kami. Pada pukul 11 lebih ahaha aku pergi amik Veed kt rumah. Fuyo mcm tk percaya kan? :p Veed dah ah bongok, dekat jejantas kecik tu bantai typo Kakak jadi abang hahaha sumpah mcm apa je aku gelak. Bongok veedeh ~ Then lepak bilik aku sementara tunggu mama, aunty and ank ank dia siap. Haaa lupa nk bgtahu. Membe baik ma dari Kedah, Aunty Munirah dtg Kl hiokhiok. 21 haribulan haritu g amik dia ah kt Klang time balik tu apaknye jammed -.- Dari pukul 4 amik. Pukul 530 baru sampai Klang sana. Then balik dari pukul 530 sampai rumah pkul 10, imagine ah -..- Berapa jam doh 6 jam ha macam perjalanan balik kg! Hahaha dalam kereta jgn cerita ah bosan nk mati. Mp4 punya batteri pun nyawa nyawa ikan, sempat tertidur kot -.- Seronok senanye duk belakang sorang2 sbb Alisha duk depan hahaha.


Haaa then anak aunty yg sulung sebaya aku. Namanya Irfan.. Dlu time kecik bestfriend ah tapi skrg memg idak ah. Last jumpa pun f1. Hello aku dah 16 sekarang hahaha. Segan lah sia. Yg mama asyik bahan bahan aduh sakitnya hati :( Mcm dalam drama je aku rasa hahaha. Eh aku sepatutnya cerita pasal Comic Fiesta smlm -.- Ha sampai Klcc dalam pukul 130 kot. Pergi ah Aquaria tu. Aku dgn Veed dah jakun gila tengok cina cina tu dgn custom dorg omg~ Jumpa Ayyee. Ayye tunjuk jalan masuk. Nk beli tiket kemain zikzekzikzeknya. Dah beli masuk, pergh. Mcm masuk rumah hantu bak kata Veed hhaha! Berapa round tah dlm tu sumpah sesaksss. Veed beli topi/snowcap ( actually idk what izit) yg macam Riri selalu pakai yg panda tu ha. Pastu cari barang Bigbang tak banyak pun mayb sbb laku sgt ~.~ I should accept the fact that Bigbang is really well-known nowadays hurm. Benda first aku beli cd!! Best!! Lol ada 12 eps, aku bru tengok sampai 4. Tk nyesal beli. Harga asal 19.90. Jadi rm 7. Tapi cina tu salah kira, aku bg rm100. Dia bagi baki rm 97. Heh rezeki aku la haha. Komiik beli 2. Beli sampai rumah terasa menyesal pergi beli 2 komik 1 cd je -.- Ya Allah apa ah. Komik 2-2 tu dah habis baca, haih! Well actually smlm pk pasal duit je. Since cuti duit ada 300 cmtu skrg tinggal 100. Lpas ni takut nk keluar dgn org lain tkda duit ;c Tkpa next year nk borong bnyk bnyk!!


Ya Allah panjangnya entry hahaha since aku update seminggu sekali je skrg thats why ah panjang -oo- Oh haa guess what I met Daesung's clon la yesterday!!! Hahaha omg how I wish he's real Daesung. That girl wore eh omg wait idk lah dia laki ke perempuan. Ha dia pakai wings ~.~ Daesung ada lagu tajuk Wings en and dia perform pun pakai wings omg I seriously can go ke-ray-zee now. Tengok ah tajuk entry ni pun wings hahahahaha. Mulamula nk masuk tu aku dgn Veed dh mcm :O Pandang sesama sendiri pastu 'Daesung' hahaha. Dah habis beli komik tu baru keluar, sanggup tu lalu depan balik sbb nak cari Daesung tipu tu. Pergh rasa mcm real :'( Daesungie I really love you ohh aa I wanna cry T.T ( Dk why Im more to Daesung nowadays but GD still my first bias omg)


Embedded image permalink


This is the real one



Thanks veeedeh sbb dermakan dua apa benda nama dia ni hahaha. Had a great time with Veed yesterday wehee. Okay aku dah tak larat nk update dah padahal senanye banyak lagi cerita tau almaklum lah sekarang hari hari keluar rumah tapi mls sbb cerita tk menarik muahahah. Btw Twitter sekarang makin best tahuk? Aku follow ramai VIP then TL tak pernah sunyi tanpa dorg punya RT pasal Bigbang hahahaha bahagia betul camni. I still love my Jiyong more than Daesung ( reminder for myself T.T) Sbb apa aku tknk minat Daesung lebih dari GD? Sbb Gd minat dari '10! Daesung dari '12 mana boleh camni kena setia meh T.T Satunya cara nk rasa cinta dkt GD balik , tengok video dia gelak. Confirm cair to le max ahaaha. Okay booorr, sorry non-kpoppers readers hahahaha. Bye~ 

No comments:

Post a Comment