Empty


Fake smile . Fake laugh. Fake sumenye fake :'/ Sorry guys :'( Jgn la ckp ak tk sedih sbb lyn korg mcm biase. Bukan , just, emm err hidup mesty diteruskan , aite? :') Korg nk ak tnjuk ke aku sdeh? Kay tarahal , hrihri aku nges kt sch nty , mati ah korg rety pujok ke tak haha :) Btw thanks sape yg cll , text , kasi advice sume. Thanks a lot . Tnak lah list sorg sorg kat sini kan but thanks thanks and thanks :') Sorry yg text hri Jumaat tu, tk rep ,mood down gile en.

Hmm Aqil , kau bngang T.T Yealah aku penakot smpi nak amek bntal ajak kau teman tpi tayah aa bahan aku bngang. Tu pun nk buad bahan == Kau mcm tktau jea, belakang ruma tu da la hutn, aish kau nie -.- Kau sumpahh shit , ak tk sempat capai bantal , kau dah tutup lampu then blah mcm tu jea. Aku la kau nie , sepak kang sie sie kau mati tk sempt minx maaf dgn ak , hahah =..=

4 February 2011
A day to remember , Al-Fatihah :')

p/s - Kehilangan yg besar , mungkin ambil masa yang lama nk pulih sepenuhnya :'(


No comments:

Post a Comment