You Gotta Be

Pfftt . Dah seminggu dua hari tk pegy sch. Haihh rndu nyah :'( Act rndu mmbe2 , bukn sch tu haha . Lusa bru dpt pegy sch , ---> Khamis. Aaa , mesty bnyk tingal math. Kh ? Aaaa tk siap lagi. Hmm busy tahlil bgai lah. Mcm mne nk buad? Hmm , aci redah jea la merit pun merit lah, kalau smpt buad lah , haih susa hdop :'( Btw , ksian budk tu , tak stay sbb aku tadhe. Hahahah , lepakk nyet , nty kite stay kay :'D

Hmm hari tu met Alif Iskandar. Haha spe? Ma dia nie mak sdare mak aku . So dia cousin mak aku lah en? Mean dia pakcik sdare aku heh? Haaa ntah bab bab nie ak tatahu haha :D Ngahahaha tpi dia tesgtlah muda lagi. Muda dri aku weyh -.- Dy f2 . Handsome doh dia nie. Tinggi weyh ;O Ntung kau bru f2 dik , kalau kau sebaye akk , da lame akk ayt kau muahah ;D But asl kau segan segan dgn akk doh? Dlm fb bukn maen kau en, skali jupe segan ala ala kucing nie pahal? Geli jea . Hahahaha , eh asl kau tido umah nenek shari jea? Mangkok tingkat kau weyh, bru nk lepak lepak dgn kau. Haihh laa -..-"

Eh aku lapar :O Tk makan dari pagi nie. Hahaha kbyeee :D


No comments:

Post a Comment