Shake It Up


Aku seriously tk pham ape masalah pompuan yang satu nie -,- Aku tk rasa aku kacau hidup dia. Dia yang kacau hidup aku :| Haihh stiap kali im aku, ckp psal wjslfhjdfhshfv then merepek-2 . Haihh babi lancau betul , bila aku tnye apesal sume , die buad smile je tkpun dia off terus. Packingg -,- *Fuckingg. Hahaha. Btw result trkumpul 1A 4B 1D . Wey wey weyy, kata jea klas 3c, c tkde pulak --' D pulak yg sesat, damn damn . Target tnak ade D, tpi ade pulak . Haihh -,-

Ehh , smlm kne kejar dgn anjengg doh -,- Pffftt, haha kay gelak aa korg. Tyme tu nk dkt-2 smpi lorong sbelah rumah Iera tu *mcm kau tau rumah die kt mane =,= Then nmpk ade anjeng dpn skit rumah die. Hahah pastu tggu ape lagi, cabut ahh. Nazrul jalan jea. Ak dah lari smpi dpn skit, aku tgok die jalan lgi, aku behenti lah. Bru behenti bpe saat , Nazrul lari. 'Kak , dia kejar kak!' . Haha then ap lagi, kami pecut lahh -,- Lancau sungguh anjeng itu . Dah la malm, aku tk brp nmpk jalan doh, maen redah jea. Bukit-2 *bonggol pun maen langgar semua, ntung tk jatuh --'


No comments:

Post a Comment