Till The World Ends


Smlm tkde bnde yg best -,- Hri nie skolah tpi aahahaha mls aku . Err yelah bak kata monyet ; you ape yg rajin? Hahaha kbai -- Ksian Amin, err name tag dia dgn aku kot , beria-2 dia suruh aku bwak name tag dia hari nie, err sorry Min :DD Smlm en pkai name tag dia, ade sorg mmbe abg Nida nie, pngil aku dgn name Amin -,- Ak ckp bnyk kali bukn nme aku. Mggedik btul. Then terjumpa dia lgi tyme kt rumah Nida, dia ckp ; Eh nurul muhd amin. Aku ckp lah ; Mne ade nurul lah. Nor jea. Then dia asyek pngil aku mcm tu , dia ckp nme sndiri tnak ngaku . Buduh, bukn nme ak en -j-

Knp lahh en, rmai sgt jealous ak dgn Nazrul? Hahaa adik jea weh -,- Babe bntai ckp ; Kau rpt gila en dgn Nazrul? Then I said lah ; a'ah asl? Pastu dia jwb ; Okay ah, mata dah lebeh kurg. Kau amoi dia apek. K boleh jalan lah -,- Tpi yg Nazrul tu kalau perhati btul memg ade muka cina skit pun . K spe tk puas hti aku rpt dgn Nazrul? Sini ckp lah . Aku pun dah ada special one aku jugak, tkkan nk cair dgn adik sndiri. CKP PAKAI OTAKK DER! Eee rase nk lepuk jea spe yg tk puas hti tu --"

Okay , ade note skit for my beloved sistahhh
Hayyy syg. Howwa you? Sehad? Haha k first, seriously, sayang aku dkt kau makin hri makin kurg kau tau? Kalau dlu sehari tk jumpa kau tk sah, skrg hahaha tk nmpk kau sehari dah cukup aman. Yeah btul lah org ckp, easy forgive, hard to forget baby. Aku tkkan lupa ape yg kau dah buad kat aku dlu smpi skrgg, aku teringat-2 jea. Kau dah hilg kan kepercayaan aku and and, kau tkkan dpt kepercayaan aku balek oh (; Mati hidup semula aku tkkan percaya kau dah. Tk sgka kau still dgn dia :-) Eh betina, seriously kau memg PHSO , kan farah nida? Haha tefakk. Kau cntct lg kan dgn peretak relation kita? Damnn, tepuk ahh weh. Semoga berbahagia dgn org yg kau tk pernah jumpa tu :)

p/s - Kau terasa? Pegi lah mampus :)

No comments:

Post a Comment