Supernatural

Kay , seriously ak dah tktahu nk ckp apa doh -..- Hm , k tdi terjumpa link blog Rokiah ( bukan nama sebenar ) Oh ade belogg rupanya anda -,- Aku bukk dari satu post ke satu post yang laen. Haha aytt --' Bnyk jugak dia ngumpat org. Hm hm, aku mcm tk sgka perangai dia mcm tu, err sbb muka baik gilaaa . Kalau aku tkpelah, dah muke pun setan kan? HHAHA daym, teringat-2 ayt Iera hri tu ; Aku pk kau baik dohh. Setan jugak kau en. Wah wah wah, sdap mulut mengate kan Ra? Kerek ;p Yea tkpe, aku sedar -,- Mesty tyme mule-2 kau knal ak dlu, kau engat aku baik habisss en? Haha pape jea la, btw kau sumpah caring weh. Tyme kau cerita-2 tu and kau tnye mcm-2 , aku rse terharu dpt memb mcm kauu ;')

Hha k tgok dah meleret psal Iera pulak -,- Smbung blek psal minah Rokiah nie. Kan aku bukk post by post kan, then terbaca satu post pndek yg aku rase aku tahuuu sgt ntuk spe. K ntuk aku -- Bukn ntuk aku jealah, ntuk aku and !#$^ . Bile aku bce, aku rse mcm errr, srbe slah pulak . Trase mcm penyebok antare diorg, serious. Bukn penyebok lah, more to PERAMPAS, kalau diikutkan bahase rawkk kite . Haha daym . Before kes Rokiah nie, kes Mariam ( bukn nama sebenar ) tu. WALAWEYH, maken srbe salah pulak aku dohh. Lagi-2 bile dah tahu cerita sbenar. Wehh mcm mne nie -,- Complicated gilaaa, someone help me (!)

Serba salah, geram , marah, sedih, kecewa, tak yakin menjadi satu hahahaha --'


No comments:

Post a Comment