All The Things She Said


Cerita best -,- Haha tepuk lahh , best tang mne tah . K tdi tyme otw blek rumah bru hbes tusyen, singgah kdai jap. Trase lapar pulak enn :O Then dah beli tu, teringat Nazrul. Bru engat nk ajk lepak then cll lah. Tah mcm mne tah, tyme tgah nk tekan nme die tu, terjatuhh. Hahaha, bukn jatuh terduduk ke ap , jatuh alaa susah doh nk ckp. Mcm jatuh tangge tpi still berdiri. Haha pham-2 ah sndiri doh -,- Kaki terpeleot , then mcm terpusing cemane tah. HAHA, weyyy sakit sial. Serious nk menanges tpi cover-2 la en, ee segan segan.

Pastu haa, aku nie jenis yg kalau kne pape, lpastu mesty pening. Uweyy, pening doh lpas tu. Nseb baek pegg Frah, kalau tk , aku rse dah mcm org mabuk aku jalan. Lame kot pening tu -,- Haha dri kedai smpi rumah, jalan slow and mule-2 tu Farah pimpin ah en. Haha balek tu, lending ats katil jea then tertidoo. Bgun-2 tu, nk g bilik air en, bru agkt kaki nk trun katil , dah mcm 'aaaaaa!' Haha terjerit. Gentle sakit gilaaa. Tk mcm tyme blek tdi, nie lg pedih nk mati. Then duk diam-2 jap ats katil . Smbung baring blek. Mama dtg tnye pehal sume, then i cerita lah ken. Mama ckp knp bru bgitau then i said mana lah tau smpi boleh bengkak. Serious bengkak besar kot -,- Then then mama pngil bibik urot my kaki. Ha minx kaki btul lah en, menjerit jea aku. Smpi serak tekak, aku rse tk penah aku jerit gila kuat mcm tdi doh. Lpas menjerit , menanges. Aku menanges truk kot. Eee, sakit wey :'( Bbik ckp mcm budk-2. Haha, kesah?

Dah hbes nges tu, aku halng-2 tgn bibik yg gedik sgt nk mendarat kt tmpt sakit tu -,- Pastu ngadu kt mama ckp lapar. Then mama amek nasik bwak g bilik. See? Mcm org sakit btul en -,- K after makan, mama suruh siap g klinik sbb degil sgt tnak kasi bibik urot. Wahh, memg aku NAK LAH EN! Mama paksa jugak. Kfine. 940, gerak g klinik. Mlm-2 mcm nie rmai jugak org en? Sume org tgok aku. Sbb ? Hahah tau tk aku jln mcm mana? Mama papah en, tpi aku tkleh jalan stabil jugak. Kaki kanan yg bengkak tu angkat kebelakang, so mean kaki kiri jea tampung den, then lompat-2 mcm pocong. Haa malu weh. Sume pndg. Grr, then tggu giliran skit punye lame. 10.15 bru jumpe dktor. Dktor ckp bengkak truk, myb pendarahan kt dalam truk lah apela. Die suruh g hosp buad xray. Tepukk!

Pastu kol 11 smpi hosp tu. HOSPITAL SELAYANG. Rmai siot dkt ruang kecemasan tu -,- Eh ehm, aku dkt green zone lg kay. Tkde smpi red zone . Tu nk mati yelah bhaha. K bygkan la, tggu dri pkul 11, jumpe dktor nye pkul 1. 2 jam aku duk diam-2 ats wheelchair tu. Haha eh, first time merasa duk ats wheelchair , best bhai , tkpyah susah-2 jalan klau nk g mana-2 :D Bygkan lah betapa bosannya aku --' Dah la Wan tgah happy-2 dgn family dia, aku tkde spe nk lyn. Apek , tkde mood pulak, so mls nk kacau. Nseb baik kembar I ada youu ♥ Thankyou Twinnie baby ;') Mcm-2 org yg sakit aku tgok dkt ruang menunggu kecemasan tu. Ada sorg cina nih , bdan dia tkleh duk diam, pinggang patah ke ape aku tktahu ah. Rugi doh.Bpak handsome sial dia hahaha. Ha tyme nk blek tu, eh tk , tyme mama amek ubt, ada mamat nie usha den. Aku usha lah dia balek. Then die snyum , teserlah lesung pipit dia . Terus aku teringat Wan, haha imissyouumomok ;'( Tpi aku tk reply lah mamat tu snyum , ignore jea. Sbb muka dia tk mengugat keimanan ak lgsg -,- Ceceh, taste tggi nie bhai ;p Balek rumah jea, tengok jam. Tepat pkul 2. Tepuk.

p/s- Ak tk prnh rsa sakit yg tramat mcm nie smpi mnanges-2 mnjerit-2 :D


No comments:

Post a Comment