What The Hell


Special entry ntuk bebudak laki yg membajet dkt PUSAT TUTORIAL EFEKTIF ;

Haii budk-2 handsome sekalian. *geli. Korg nie apa masalah do? Ade kiteorg kacau hdup korg ke? Wehh, kiteorg kacau hidup mamat gelabah yg pk dy sorg jea ade supra tu jea. K first, sumpah tk sengaja en Farah en? Hahaha, dah kiteorg duk dkt pintu, nk buad mcm mana. Kau masuk-2 jea, first skali kiteorg TERpandang, supra kau yg lawa nk mati tu. Trus aku dgn Farah tergelak. Er, kau baru blek town ke ape do? Kalau yee, tkpelah aku maafkan xD hahaa, sorg lagi haa ape nme kau? Hazim? Wehh boyan, tkpayah nk boyan sgt ahha -,- Perlu ke dtg tusyen bwak sunglasses bgai? Then letak ats pale buad hiasan? Ape kau pk kau style ah jantan? Tuihh, muntah skit. Haha then yg apa nama dia, aus foreverattack? Wehh mengelabah la kau! Aku add kau, kau app aku then dlete? Tefak! Coward siall kau nie . Tkde kote ke? Asl ? Sakit hati sgt bce status aku , farah ? Hahahah, mengelabah la wey. Kau dah komen kat status farah en? Pehal delete? Kau dah post wall aku en? Pahal delete? Nmpk sgt kau nie coward lah jantan! Booyeahh. Stakat maen gelak-2 , pndg-2 kt tusyen buad apa. BAPOK! Pukemakk ah kau dgn geng-2 kau. Tk puas hti apa lgi? Sini ckp, tkpyah nk gelak-2 mcm org bodoh kt tusyen. Kiteorg nk belaja, bukn nk dgr korg gelak. Menganggu jea. KESAKAIAN KORG TESERLAH (:



No comments:

Post a Comment