Rolling In The Deep


Ya Allahh dah boleh update blog lahh ! Happy aku Allah jea yg tauu (: Blog, kenapaa kau tinggal akuu lamaa sgt ? Seminggu lebih kot, aku pendam jea ape ape yg aku nk tlis sblom nie )'; Aku mne ade tempat mengadu laen, kau jea wehh kau jeaaa sygg ♥ Jgn tinggal aku lagi tau tauu hee :D Seksa sgt tkdaa kau kayy. Bagai nk matii mati matiii . Nseb baek boleh dah hee. Kau jgn buat aku cenie lagii! Pang jugak kau nty.

Bnyk sgt benda akuu nk cerita kay. First, exam dah hbes! Hee , kau happykan ntuk akuu kan kan? :D Exam okay je lah, kalau yg susah tu susah -.- Duhh, kalau yg seng tu biase jea. Eee smlm sikit lagi kantoi niruu dgn Famyy oh. Heh Famy, kau kena bersyukur gilaaa kita selamat tau tk == Hee smlm stay lamaaaaa gila whoot dgn Nida , Farah, Cha. Almaklum dah hbes exam kann ^^ Kiteorg banyakk gelakkk gila oh. Farah banyak kena bahan ! Hahaha, aku pun banyak jugak == Cha , Nida tukangg gelak jea -.-

Minggu nie mcm mcm sgt dah terjadii kayy. MACAM MACAM gila wa ckp lu. Bengang bangang semua ada. Nida smpai nanges-2 tau psal tu. Terhebatt ahh kita kne pedajal kan Nida enn? Kau memg tk boleh percaya wehh (: Rahsia aku, Nida , Farah semua dkt kau tpi kau? Pegi lah jaja cerita tu dkt semua org kay! Burukkan lagi aku & Nida. Nida percaya gila kat kau, tpi kau?!!?!?!??! Ahaha tau sndiri kan jawapan? Tepokk (:

Eh blog blog, kita rinduu Icky gilaa == Dlu prob aku sume cerita dkt dia jea skrgg ... Dia slalu jugak cll tpi dia slalu cll waktu yg salahh oo ;'( Dia slalu cll wktu aku tkda dgn fon & tidur == Aku rasa dia engat aku saja tnak agkt == Sbb dah seminggu dia tk cll, feedup ah tu hahaha sorry Kyy.

No comments:

Post a Comment