Believe In Wonderland


Kayy , hri nie saya tk pergi skolah. Tkde sebab lg dan lagi -.- Aha yeaa , saya memg mengada tahap melampau. Tahun nie saya selalu sgt tk pergi skolah tkde sbb -.- Haha tyme sahur #saya puasa ganti. Haa tyme mama trun nk panaskan nsik apa semua, aku dengan bijaknya pergi amek plaster tampal kt dahi. Miahaha tpi sumpah tkde pening lgsg pun -.- Then tyme mama kejut nk pegi skolah ;

Maa ; Bgun lh, 645 dah niee.
Aku ; #Diam
Maa ; Bgun lhhh
Aku ; Pening lhh maa
Maa ; Haa jgn nk mengada ahh

Then Mama trun nk buat sarapan dkt Afi & Amir. Mama naik balik atas, dia tk kejut aku dah pun, so apa lgi, smbung lh tido balek hahaha.Terbaek kann? Kayy korg dah boleh tepuk untuk akuuu ;D

Hm hm tahun lepas aku tkda buat perangai mcm nie -,- Ntah lah tahun nie, lemah semangat semacam jea. Kelas pun BOOringg. Tahun nie asl tkde mood ke, mls ke trus tnak pegi skolah -.- Okayyy i don't know what's wrong with mee == Suck day by day . Hell yeahh!

Puasa saya tinggal 8 hri lgi kena ganti. Drpd 12 hri. Haa , hrap dpt ganti semua :| Wish me luckk guysss !

#Kau memang nk uji kesabaran aku tahap petala kelapan eayy ? -.- FCUK

No comments:

Post a Comment