Down To Earth

;'{ Okay watlek watpis , pahal aku sedih sgt nie == Eh hmm, semalam saya mimpi Dia ;'( Saya mimpi dia tk layan saya. Smpi bila org tny dkt dia , 'Aimi mana?' . Dia ckp ' mana aku tahu' . Slalunye dia yg tny org mcm tu. Oh Damnnn, then saya tny lah dia apa masalah dia. Then dia tnye saya nk tahu ciri-2 perempuan yg dia nak? Saya ckp nak lah. Dia ckp dia nk yg berbudi bahasa, kurus, cantik, sopan santun semuaaa :'/ Ciri ciri diaa tu buat saya menangis. Perfect sgt lah perempuan yg dia nk tu :| Saya buknnya sopan santun berbudi bahasa and blablah == Saya menangis then dia tk pujuk pung -.- Nate babi mung . Pastu saya fed up gila, saya ckp lah 'Ohkay, i tk mcm yg you nak tu. You cri lah perempuan lain, tinggal j i'. Then he say OKAY?!!!?? OH FUCK THE WHAT! Okay dan skrg memg tgah tk okay dgn dia -.- Mimpi smlm tu mcm petandaaa dia nk tinggal aku jea :'(( Eee nie nak menangis lgi nie, huuu :'(( Btw imisshim, byee :'{


No comments:

Post a Comment