Potrait of Mona Lisa

Selasa.

Ehehe tk g skolah lagi ;D Smlm pun tk . Ehh nie ada sebb kay ! Well, kaki saya kembali tempang ya know -.-' Hee pity me . Tpi yg nie gilaa kot. Sakit dkjaldhnlwd gila. Pakai selipar pun sakit apatah lagi pakai kasut kan .___. So mcm mana saya nk pergi skolah mehh? Zzzzz

Kay nie nk cerita pasal hri Sabtu lepas. Skolah ada hari akademik & hari kokurikulum. Okay seriously, BORINGG. Tahun lpas lgi happening -.- Tahun nie bosan gilaa gila lah kan. Yg Nida tk hbes hbes berkepit dengan Ayien, sweet bru dia konon konon tu -.- Ehemm, lpas nie kalau aku sikit sikit dgn Wan, kau jgn nk bising lah kan daa? Aku jumpa Wan kejapkejap pun kau dah tarik. Kbaikbai

Kay T U K A R T O P I K :) Seriously, boringg oo and aku tktahu nk cerita ap -.- Eh haa! I met Ricky on that dayy ;D Hell yeah sumpah happy kot. Dia mmg tk berubah-rubah lgi. Ahaa Ricky lahh yg jdi pneman aku tyme diorg sume busy beratur nk masuk TroubleLand -.- Saya tanak, mcm boring j hahaha. Denggg, Ricky jugak lah teman aku pergi Paintball. Wan suruh pergi sana , tpi dia nmpk mcm busy gilaaa =..= Tggu Wan kemas barang pun Ricky yg teman. Tpi tkde la smpi Wan dah siap kemas tu dia teman. Ad la dlm 15 mnit dia tman. LOL, Thanks Ricky, syg kauu ;'D

Eh Ckgu Asruha, thanks a lottt ! <3 Ilappchuu lah cikgu, hahaha. Ckgu lgsg tk cerita buruk pasal aku . #Berkat status aku kot nie hahhahaha. Dia tkda bukk cerita pn aku slalu date dgn Alien dlm kelas , hooo konon dlu nk cerita. Hee, tpi mama yg bnyk cerita buruk pasal aku .____. Nie dah terbalik nie haha damnnn . Eh, hri nie birthday Aten. Happy Birthdayy sayang, may Allah bless . Ilapchiuuuu muahmuah :*

K balek dlm pkol 1 liddat -.- Pergi pkol 830 balik kol 1, balik mandi siap siap trus pegi tusyen. Lhh, cool tk cool wehh? FCUK. Penat gila babengs ahh. Smpi aku tertidur jp tyme Sej haha memg tidur lh Sej wktu first zzzz -.- Ingat balik rumah nk trus tidur tpi tk jadi. Pegi meremppp dgn Farah haha moto dah repair ahaha sukanya lh kan. Malam tidur awal but after that bgun blik and otp dgn monyet kepengg. Tu j kot psal hri Sabtu hahaha kbaikbai ;D


No comments:

Post a Comment