Reality Bites


Ahahahaha.

Nangis pun tangan boleh terketar-2 ke? K saya tengah menangis nie :')) Jujur hbes kan? Hahaha okay lah tu jujur. Menipu tu tk baik tauu kawan-2 ;') Lagi lagi kalau menipu psal hati dan perasaan nie. Tak baikk sangat. Jadi, janganlahh tipu psal hati dan perasaan nie.

Beat me with the truth, don’t torture me with lies.

Aku jea selalu jujur tpi org selalu tipu aku . The heck? Baik dibalas jahat. Alahh, mcm kau tk biasa kan dinie? Skrg turn aku pulak lahh nk menipu nipu nie haha tpi aku tipu kecil jea :') Korg selalu tipu aku besar besar. Hahaha means hati dan perasaan tu lah. Tu tipu besar namanya. Saya ulang sekali lgi yeaa, tak baik tauu tipu pasal hti dan perasaan nie. Bercakap benar walaupun menyakitkan ;')) Ehh err saya dah biasa dipermainkann mcm nie. Thanks for everything xx

To all guys out there ; When your girl ask you something, answer it honestly. Because they probably know the answer ;') #tumblr


No comments:

Post a Comment