Century Girl

AMARAN ; ENTRY PANJANG, SILA TUTUP MATA KALAU TNAK BACA :)

Fucking. Paking. Babi-ing. Haha terbaek sial hri nie (Y) Suka btul lhh ;) K berlawanan, hri superdupersial <3

Pegy skolah dgn gembiranyaaa <3 Sbb hujn, k awk saya sukaa hujn tau ? Suka mandi ;D Tpi tkde lh redah tdi, guna payung lh -.- Sampai-2 jea doa bru hbes hoho . Pj tk pj lah hujn punya hal. Ckgu Ruzmi relief, tepuk -.- Lpas pj, math. Buat soalan dan yeah mcm biasa saya selalu stuck bila jawab math dan akn jeling jawapan Baby Babe <3 K pape jea, rehat saya dpt berita buruk yg sumpah mcm sial dan buat aku down gilaaa babi and aku rasa aku tk pernah down gila babi mcm tdi .

Lpas hbes rehat, trus pegi toilet menangis bhahaha. Sakai doh -.- Nida dah hagak aku nk nges, farah pun sma. Sbb aku pegi toilet sorg and tk ajk diorg teman -.- Nida memahami gila. Dia ckp dia tahu aku tahan je -.- And dia ckp aku bnyk gelak and tk betul sbb nk lupakan bnda tu. And and dia ckp muka aku tyme tu memg mcm nk hentak org :O Wahh, hahaha mcm mana lh muka aku tyme tu -.-' Yeah dot, kembar aku btul lh kau nie :* Lpas rehat, bi. Mcm yg aku ckp lh, skrg hri hri ad j ckgu tk msuk -.- Aku masuk kelas lpas blek toilet tu, babe tny asl sbb dia nmpk mata aku mcm ... -.- Dia tny mcm tu memg aku sambung nges balek lh. Hahahaha :D

Ehh awk, kita lemah btul hri nie ); Kita mana pernah nges kt skolah. Pernah skali j tahun nie . Nie dah tk than, sumpah -.- Aku nges setengah jam dlm klas tu, babe dah tk larat pujuk , babe tidur. Hee, memg saya perlukan masa ntuk sorg-2 tdi :') Lpas dah penat menanges tu, amek bku math pergi duduk dgn Famy & Khairul. Sumpah, tk pernah-2 aku pegg buku math kalau tk de org suruh ;p Then Kerol aja buat math. Best lepak dgn diorg, haha kelakar :'D Lupa semua bnda yg buat aku down gila babi tu. And yes, Kerol aja memg faham tpi mcm keling doh dia aja ;p Famy lg lah, aja ulang-2 pun tk pham miahah tepokk Myy !

Sej tkde mood blek sbb sej boring -.- Belaja 10 minit then buat dialog dgn Babe. Haha rahsiaa . Balek pegy settle. K tnak cerita pape j lh en ;) Pastu pergi rumah Nida , Nida tuka baju semua then balek rumah sayaa <3 Siap-2, pergi Kfc. Nida mengidam. Mkan mkan then chaw. Pegi kedai selaseh mcm biasa beli aiskem fav :'3 Heee, lama tk makan. Makan 7 aiskem tu kot tdi -.- Puas! Haha, pastu pergi lepak Sunway Batu Caves <3 OMJAYY, gentle lama sial tk lepak sana. Rumah Zaza jap. K cukup lh aku kena bahan truk gila dgn dia hri nie -.- Eh korg, budk tu tnjuk gmbr aku kt mak dia and mak dia ckp muka aku mcm Pakistan. The Heck! Pakistan kening tebal lah! Aku tkda kening pun #bak kata Wan -..-

Dah tu, dlm pkol 530 blek rumah. Hoii penat. Dri pagi kot -.- Tpi tyme tu still dgn Nida lgi. Haha nida on snaptu fon dia, aku on snaptu fon aku then maen komen-2 kt fb . Haha sengal. Kiteorg dgr lagu jiwang tdi. Sorg sebelah earphone. Mengantuk , lagu slow -.- 645 Farah & Afiq dtg. Afiq dtg nk amek Nida balek. Farah ajk pegi beli aiskem -.- Pegi j lah. Jumpa Dkna, jln jap dgn dia. Eh, ajim kecik tk hbes-2 sial. Jumpa aku ade je bnde dia nk bahan -.- Tdi tyme balek skolah, dia ckp 'Huyyo Dinie pakai payung pink' . Alahai lepuk apa tk dpt kang Jim -.- Untunglah kau f2, aku tk smpai hati haha #tkdeknemengene -.- Then balek, 730 smpi rumah.

Gila babi punya jalan hri nie. Bnyk gelak ats moto smpi rasa moto pun dah mcm ap -.- Lpas Nida, Farah. Alahai terbaek, kluar segala benda yg Kerol aja tdi ahhaha. Papepun, Nidaa ilapchiuuushoomuchoo lhh Dot ! :* Farah too <3

#Sory entry panjang sgt. Bnyk merapu nk release tension ;)


No comments:

Post a Comment