Wait fr Your Happiness

Shopping! Haha shoo shoo penat mehh today :3 Aku dah lah tkde mood, mama bantai ajk shopping hri nie :| Duhh pergi sajaa lhh . Shopping Sogo sajoii :) Org mcm ulat lah sial! Tk pernah-2 aku pergi sogo org rmai mcm tu -.- Mama bijak oh! Mama tk drive, kiteorg naek train sajoii. Haha and mama nie tah pape jea -.- Acah-2 jea mula-2 nk suruh aku beli satu baju jea ntuk raya selain bju kurung. Cait sekali bila aku dah plih satu, dia yg bnyk suggest bju-2 laen dkt aku -.- Haha tepokk maa! Dri tahun lpas lagi mcm tu ohh == Skrg dah ada 6 helai -.- Tk trmasuk bju kurung. Beli 4 helai tdi. 2 Nicole MNJ, 1 Forest, 1 Radioactive. Damn sial! Bju-2 Radioactive sumpah lelawaaaa doh, geram gilaaa :'|| Lagi 2 helai tu dah beli hri tuu :) And 1 jeans. Barang aku saje jea dah nk cecah rm300 tk smpi 10 helai pung -.- Mcm tkde effect jea kau buat tk buat sale, SOGO oii !

Lpas cri bju aku, pergi cri kasut adik-2 == Untunglah mama tahu size diorg and sgt tepat skali hahaha. Tyme tu kaki aku dah mcm ape jea -.- Smpi tapak kasut trcabut kahkah sakai lhh. Nseb boleh guna lagi kasut tu, heh -.- Pastu shopping3, pkol 2 dah selamat berada dlm train nk balek :) Then g makan. Pastu blek tkde mood gila babeng trus . Sbb tk okay sgt dgn wan but skrg dah :* K after that online then 640 mcm tu kluaaa :)

Makan aiskem waktu petg buat kali terakhirnyaa :'( 4 jea makan tdi, dem! Eh haa tadi ronda-2 dgn Elis skali. Terjumpa dia kt Yu Vin , dia beli beras. Hhahaha kelakaaa kot. Badan kecik agkt beras :3 Aku & Farah gelak-2 jea ohh. Jlan sana jalan sini. Aku naik dgn Elis. Lamaaa sial tk merasa naik moto dia, sumpahh lama ;] Haaha pastu 735 mcm tu sampai rumahh balek mandi kemas bilik online update blog and now sumpah aku lpaar last makan tgah hri tdi -.- Kbyeeeee blogger! Ilapchiuu guys xoxo

SELAMAT BERPUASA BTW :) Banyakkan ibadat jauhi maksiaatt . Minx maaf bnyk-2 kalau bnyk buat salah dgn korg sebelum nie :) Aku nk kurgkan mencarut buln nie wish me luck guys <3 Heee aku tk puasa esok bhaha #perlukegtausinikan == Alaaa lek, pembaca-2 blog aku tk rmai laki pun en? ;p Heee jealous dgn semua yg puasa esok :( Aku nk jugak! Iskk watlek selasa @ rabu nie <3


No comments:

Post a Comment