Damn Monday

Sekolah. 1st puasa. Haha kesian semuaaa lapar ;p Untunglahh aku tgah lek lek minum jea nie haha k tk ponteng eh memg tk boleh so senyap lh -.- Perhimpunan dkt dewan pibg, sakai ah! Panas hahaha -.- Kipas sana sini tpi pnas kot haih. Perhimpunan lama act tpi lpas tu the choosen one ( 3krk, 3kaa, 3a, 3b , 3c & 3d ) kne pergi dewan semerbak ada seminar Bi. Haha k yg the choosen one tu ckgu yg ckp kiteorg mcm tu -.- Jgn lah dengki, mehehe.

Gentle boring gilaa -.- Aku tk fokus lgsg. Harap duk dpn . Mula-2 memg semangat, trial nk dkt en tpi ckgu tu ajr boring lahh grr == Haha sembang-2 sajoii dgn Nida. Tk pun kdg-2 lyn zaza babe semua. K pkol 11 lima minit mcm tu bru hbes. Klua kelas dgn gembiranya. Balek klas ingat nk rest kjap ke ape lek lek jantan-2 5 Juvana tumpang kelas kiteorg == Sbb seminar tu buat kt klas diorg en. Trbaek doh kelas, selerak hbes. Semua gangster, takut aku nk msuk klas tu amek beg, Ayien tkde nk tlong amekkan haha.

Pastu Farah suruh sape tah amek. Dah dpt tu aku, nida, farah, elis, babe , tiara, , zaza & farhana merempat dkt dewan pibg. Ngahaha budk-2 jap, maen abc. Smpi menjerit-2 diorg. Semua yg trdekat pndang je -.- Bapak feel gilaa maen dgn diorg nie, budk hbes haha lama tk lepak rmai-2 mcm nie kot dgn diorg . Ohh how i miss that moments ;p Kkk pastu duk lepak pondok sekejapp . Nmpk wann <3 Haha rindunyaaaa saya dkt awk! Comel je duk kt pintu klas tu ;p Then Wan kelua kelas, smpt ckp skit j dgn dia pastu Ayien dgn Matyap dtg minx pen nk isi kebende tah. Diorg cite ape lpas tu sepatah aku tk fham. Hahahaha ==

12 mcm tu merempat kantin pulak. Bnyk bosan lhh ini hari. Ingat nk blek j tpi tggu org -.- Dgn Farah yg menghilg. Aigoo, siot je -.- Petg tu pegi bazar dgn Narul. Org sesak mcm dlm tin sardin j doh (Y) Peluh2 aku, haihh tnak g da aaa hahaha ;p Ada mamat nie buat aku terkejut beruk -.- Tyme tu tgah mcm nk lari lh kejar Narul sbb aku tinggal dia jap mula tu. Dah nmpk tu mcm nk kejar lek skali 'Yoooo Dinie!'. Famy rupanya -.- Suara dahla kuat , dgn baju hitamnye == Hahaha aku tgok dia terkejut smcm mcm nie --> :O and mcm nie --> :| Sengal weh kau -/- Ntung tk sakit jantung hahaha. Btw aku puasa rbu nie! Hee sukanya and tk sbr ;3

Hri nie aku bnyk nges siot. 4,5 kali jugak lh. Wan, sorry :') Mesty kelaka kan dgr i nges -.- Tk tahan j. I dah tk kuat mcm dlu. Kbyee.

#Semoga apa yg aku rasa tu tk betul , semoga Allah menutup mulut-2 manusia yg mempunyai hasrat dengki, semoga Allah menunjukkan aku kebenaran & jawapan, semoga semuanya kembali kepada asl dan semoga Allah berikan aku kebahagiaan yg lama sikit :')


No comments:

Post a Comment